Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

met dank aan Sim's hubby

_lautje_ schreef:Meneer van Oerle... Ik weet niet waar hij last van had. De halve ring had onder de 165 punten ongeveer.
maar omdat iedereen wel ging crossen dacht ik, het zal wel niet kloppen, je ziet ook halve punten staan komma 5 .... maar ik weet ff niet meer wat nou die ondergrens is van niet meer mogen crossen. 
bianca1980 schreef:_lautje_ schreef:Meneer van Oerle... Ik weet niet waar hij last van had. De halve ring had onder de 165 punten ongeveer.
Ik dacht al dat die punten berekening niet juist was.....want zag ook in de 140 en zo ..maar omdat iedereen wel ging crossen dacht ik, het zal wel niet kloppen, je ziet ook halve punten staan komma 5 .... maar ik weet ff niet meer wat nou die ondergrens is van niet meer mogen crossen.

texelse schreef:4,5 gemiddeld = 30 x 4,5 = 135
verliespunten dressuur = minder dan 30 x 5 = 150
wp voor eventing tellen vanaf 30 x 5,5 = 165
"correct me if i'm wrong"
maar er zitten er een hoop onder die 165 dus weinig winstpunten dan.....????
En zo slecht was het niet eens
UvantesV schreef:Ik heb als groom een hele leuke dag gehad in Chaam, wat een weertje zeg!![]()
Vond het erg leuk om te kijken en te helpen, alleen wat duurt het toch lang om zo'n cross te lopen... Hihi