Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Bedoel jij niet een sloot die voorheen ongeveer na de tankval en voederplaats kwam, Sabien? In datzelfde stukje bos?

Sussie85 schreef:Lielle schreef:Sussie, jullie rijden toch voor een Brabantse club? dan heb je wel voorrang ivm het regiokampioenschap.
Jep zelfs een club uit dezelfde kring. We hebben er maar even over gemaild. Want het is wel raar de dag na openstelling online ingeschreven, dezelfde week coupon op de bus en op de wachtlijst staan als 18de.
Dus meteen gemaild, en het antwoord kwam afgelopen week..... Hopelijk hadden wij gewoon pech, en loopt het verder wel gesmeerd. In ieder geval staat ze nu wel op de startlijst van de L-pa, en dat is het belangrijkste.

texelse schreef:Ruud_O schreef:Ik ga de B starten in EL. Is voor mij de eerste keer dat ik daar ga starten.
Heb er wel veel zin in.
Nou Ruud ik ga duimen dat het lukt! want volgens mij ben jij ook zo'n pechvogel die er af en toe net niet bij kan om de een of andere reden. of ben ik nu in de war met een ander?![]()