Het lijkt wel of jij altijd door een of andere reden "buiten de pot piest"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
texelse schreef:wanneer had je je opgegeven Paul?
Het lijkt wel of jij altijd door een of andere reden "buiten de pot piest"
.

muts_marijke schreef:Is toch echt niet normaal meer he Mendy. In 1 dag helemaal vol. Denk als je volgend jaar daar B wil starten dat je met oud en nieuw voor haar deur moet gaan liggen en die envelop door de brievenbus drukken. Weet je zeker dat je de 1e bent!
texelse schreef:muts_marijke schreef:Is toch echt niet normaal meer he Mendy. In 1 dag helemaal vol. Denk als je volgend jaar daar B wil starten dat je met oud en nieuw voor haar deur moet gaan liggen en die envelop door de brievenbus drukken. Weet je zeker dat je de 1e bent!
Zo schijnt het dus ook gebeurd te zijn..... mensen die daar uit de buurt komen zijn 's nachts langs gereden om de coupon in de bus te doen.
Ik blijf erbij dat digitaal opgeven het eerlijkste is.
.
Venthe schreef:Ik ga me ook nog niet afmelden, heb tegen mijn ouders gezegd dat ze heen mogen gaan waar ze willen maar ik ga naar chaam!
Dus ze mogen van mij hun best gaan doen om wat anders te regelen (en zelf ben ik natuurlijk ook al hard bezig maar tot nu toe nog niemand kunnen charteren)
Probleem is helaas wel dat je voor SGW aardig wat spulletjes mee moet sjouwen en zeker in maart weet je nooit of de zon nou schijnt of het gaat regenen.. Dus als ik met iemand mee kan rijden dan zit ik met het probleem dat ik als nog niemand heb die er met een auto achteraan kan rijden met de spulletjes...