Citaat:Door omstandigheden gaat de oefen indoor cross op 27 februari niet door.
Wij hopen u een volgende keer weer te kunnen ontvangen.
Vriendelijke groeten,
Ronald Beukers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyparadijs schreef:Heb geen flauw idee waarom. Vindt het ook verwarrend. En vooral heel jammer.
Ken wel iemand die daar op stal staat maar of die weet waarom het is afgelast?
Heb er wel ideeen over maar ja dat zijn slechts ideeen.
ponyparadijs schreef:Heb geen flauw idee waarom. Vindt het ook verwarrend. En vooral heel jammer.
Jolienn schreef:ponyparadijs schreef:Heb geen flauw idee waarom. Vindt het ook verwarrend. En vooral heel jammer.
Hier hetzelfde. Wel ideeen, maarja, blijft gissen.
Ik heb de neiging Ronald even te bellen. Het is ook toeval dat ik het zag. Ik keek nog even voor de zekerheid mn tijden na, omdat er mensen willen komen kijken bij me.
Ponyparadijs, zou je de mail hier kunnen publiceren of door mailen. Ik heb nog geen mail namelijk. Heb me later ingeschreven, niet via de pagina waar dat hoort omdat deze al gesloten was.
ponyparadijs schreef:doom hoe is het terrein bij jullie?
mag je daar nu al op crossen?
ponyparadijs schreef:Speculeren over de oorzaak van de afgelasting is niet erg gepast, nog erg verstandig.
Mocht er gisteren nog wat zijn geweest dan zou ik gewoon een belletje plegen.
Daarnaast mag ik hopen dat jij je paard niet aan andere paarden laat ruiken en je zelf ook geen paarden aait. Dan is de kans op besmetting erg klein.
doom schreef:ponyparadijs schreef:doom hoe is het terrein bij jullie?
mag je daar nu al op crossen?
Er wordt nu nog niet op gereden... Maart mits goede bodem worden weer de eerste trainingen en clinics gegeven. Op de website staan alle datums...
ik heb me al weer ingeschreven! ga ook mee naar lelystad
ponyparadijs schreef:Plotselinge dressuurwedstrijd? Dat zou ik niet denken. Ze hebben dit toch al ik weet niet hoe lang op de kalender staan. En kan me niet voorstellen dat als texelse er gisteren nog is geweest en ze heeft gehoord over de opbouw van de hindernissen. Ze nu ineens een dressuur wedstrijd hebben!