Heb mij ook ingeschreven voor de indoor cross. Paarden laag. Heb ook nog niks gelezen over de oefencross in voorhout. Vorig jaar was dat erg geslaagd. Hopelijk dit jaar ook.
Indoor Beukers heb ik net ook over gelezen. Hoe is het daar? Mijn zus heeft daar wel vaker gesprongen en buiten gecrosst. Maar hoe is het binnen crossen? Lijkt mij wel erg leuk.
Weet iemand eigenlijk wanneer we weer beginnen? Heb zondag springles.. jammer dat erik uit de running is... Hoop dat die gene die nu komt wat is (heb ik volgens mij nog nooit les van gehad.. ken ik ook niet?)
Petra heeft eerder lesgegeven, ik vond dat zij dat erg goed en leuk deed. Dat was geloof ik twee keer terug. Toen had Erik een ongeluk gehad met zijn auto. @Smurffie, geloof dat jij toen ook meereed.
Geef joy een hindernis en ze is blij ha, ze zou alleen wat rustiger moeten worden om beter te springen. IN de zomer gaat dat stuk beter omdat we dan meer springen
Heb echt zin in de crosslessen
Cardy
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-11 12:20
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Heb overigens een maildje gehad van Erik en als het goed is gaat hij gewoon zelf de lessen geven!! Jeej!