[SGW] Regiotrainingen West 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:03

Dat Nick conditie eerst conditie moet opbouwen (jij misschien ook wel weer een beetje, want doorgaans heb je toch redelijk je handen vol aan haar enthousiasme :D ) lijkt me logisch en wel zo fair, ik had het ook over het niveau als jullie weer (bijna) op het oude peil zitten!

Elegant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:31

Ik heb na een jaar overslaan ook weer ingeschreven, gewoon weer zondag beginners paarden. Rijd alleen Vlietland en Lisse ivm de afstand. Heb er zin in!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:28

cobrst55 schreef:
Dat Nick conditie eerst conditie moet opbouwen (jij misschien ook wel weer een beetje, want doorgaans heb je toch redelijk je handen vol aan haar enthousiasme :D ) lijkt me logisch en wel zo fair, ik had het ook over het niveau als jullie weer (bijna) op het oude peil zitten!

Daar heb je inderdaad gelijk in!
Ik heb zin in het komende seizoen en hoop dat vervoer te regelen is, dan kom ik meetrainen hoop ik.

KarinL

Re: [SGW] Regiotrainingen West 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 13:50

Ik kon ook al meerdere trainingen niet... Maar misschien wel gewoon doen... Wil dan idd dan wel op zondag. Hopelijk zit het niet te snel vol! Nog even goed na denken!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:30

Ik heb me opgegeven voor de zondagtrainingen (bij de beginners). Nog even geduldig wachten op een bevestigingsmail :o

Ik heb er helemaal zin in :D mooie gelegenheid om een heleboel nieuwe terreinen te ervaren. want ik ken alleen nog maar moordrecht en ermelo.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:57

Gezellig al die aanmeldingen :)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:43

ik heb mijn bevestigingsmail binnen :D dus ik ben op zondag van de partij!

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:45

Heb de heer Van der Marel per mail gevraagd of de trainingen ook open staan voor ruiters van buiten de
Regio West. Heb wel oren naar de zondagtrainingen. Zijn redelijk te bereizen voor mij en die zondagen bevallen mij prima als crossdag.
Ben benieuwd.

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:29

Heb antwoord gekregen en mij inmiddels aagemeld voor de zondagtrainingen bij de beginners met enige SGW-ervaring.
Heb er nu al zin in!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:34

Leuk mireille, misschien komen we elkaar dan tegen. vanuit de provincie utrecht zit je ook ontzettend centraal. centraler dan sommigen uit de uithoeken van noord- en zuid-holland denk ik!

weet iemand of er qua indeling qua tijden enigszins rekening kan worden gehouden met de reisafstanden van de deelnemers? ik voel me een beetje bezwaard om pleun daarmee lastig te vallen, alleen hoop ik ontzettend dat ik bij locaties als ursem en lelystad niet om 9:00 moet aantreden :o dan moet ik met minimaal 1,5 uur reisafstand toch wel erg vroeg weg. Als ik in moordrecht, of ook richting renswoude of baarle-nassau in de eerste groep zit dan is dat begrijpelijk.

het lijkt mij ondoenlijk om daar rekening mee te moeten houden en ik begrijp ook dat het met wedstrijden ook niet anders is dan dat je voor het krieken van de dag al op pad moet... maar ja, zeker met een training vind ik het voor mijn hulptroepen niet echt leuk als het zo vroeg is. voor mezelf maakt het me niet zoveel uit, want ja, ik kies dr zelf voor ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 09:53

Javayo, Toen ik een paar jaar geleden de trainingen reed, reed je elke training op dezelfde tijd. De ene keer heb je meer reistijd als de andere keer... De groepjes zijn daarbij ook ingedeeld op niveau en niet op waar je vandaan komt ;)
De administratie is al gigantisch om netjes op orde te krijgen op deze manier, laat staan als je daar ook nog rekening mee moet houden :=

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:05

En elke tijd heeft zn voor of nadeel :-)

Ik zat toevallig 3 jaar zo rond lunchtijd. Voordeel is dat je niet zo vroeg uit bed hoeft, nadeel is dat je eigenlijk gewoon je hele dag 'kwijt' bent.
Als je vroeger op de dag zit dan heb je nog iets aan de rest van je dag :-)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:53

ok, ik ging er vanuit dat je iedere keer andere tijd had, maar wat jullie zeggen, ieder tijd heeft zo z'n voor en nadelen; en dat het al een enorme administratie is dat stelde ik me ook al voor :o ik heb een paar jaar meegedraaid in het dressuursecretariaat van m'n vereniging, dus ik heb alleen maar respect voor vrijwilligers die dat soort zaken organiseren ;)

ik wacht het gewoon rustig af.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:04

Ik zou het inderdaad ook gewoon rustig af wachten, voor het zelfde geld krijg je al een mooie tijd.
Op de eerste lijst.
Dat doen wij ook en wij hebben ook bij de meeste wel een aardige reistijd, we zien wel.
Anders is het voor pleun helemaal niet te doen :D

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:33

Javayo schreef:
Leuk mireille, misschien komen we elkaar dan tegen. vanuit de provincie utrecht zit je ook ontzettend centraal. centraler dan sommigen uit de uithoeken van noord- en zuid-holland denk ik!

Zou leuk zijn om contact te hebben via Bokt en dan ook mensen in persoon tegen te komen. Heb ik in september meegemaakt toen ik met Mootje de cross in Lisse gelopen heb. Althans zij liep een ander parours omdat ik BB startte toen, maar was toch leuk om hartelijke en vriendelijke mensen irl tegen te komen.

Ik woon idd erg centraal, maar ben daardoor wel geneigd veel te gaan trainen merk ik. Heb vorig jaar beetje teveel gedaan met mijn Vosje (1.76 m :o ) en dat moet dit jaar niet gebeuren. Ga dus graag nog met wat mensen het gesprek aan over trainingsintensiteit en dergelijke. Bijvoorbeeld met instructeurs of ruiters met veel ervaring.
Ik start zondag al met een kennismaking met het terrein in Moordrecht. Heb 1 les via Karrimh afgesproken. Heb daar ook al zooooo'n zin in! En dan dus regio West training gevolgd door training van Rob Jansen in Ede.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:37

leuk mireille! moordrecht is wel een leuk terrein, vooral zo in de winter met het zand. ik wou zeggen, dan heb je les van michiel, maar nu zou richard de lessen geven. ben benieuwd wat je er van vindt daar :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:40

Ik ben afgelopen zondag naar Moordrecht toegeweest. Het terrein is erg handig om dressuurmatig te crossen :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:44

was het leuk Mo? is het terrein al aangepast ten opzichte van vorig jaar? ik was toen pas net een paar dagen terug van vakantie, paard net enting gehad, dus de 9e kwam wat te snel. ik zat nog wel te twijfelen voor de 23e, maar nu heb ik de 22e thuis de mogelijkheid voor een oefenparcours dus ik denk dat ik dat doe, daarna is het alweer gauw het weekend van 19/20 februari dus ach, anders maar paar weken langer geduld hebben ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:45

Er is niets veranderd ten opzichte van het einde van vorig seizoen :n
Het was weer erg geslaagd. Ook erg luxe, want wij hadden met z'n tweeën een uur afgesproken :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 16:10

dat is ideaal zeg! goed idee :)*

ik dacht dat ze het terrein onder handen zouden gaan nemen qua wal e.d., maar het weer heeft ook niet bepaald meegezeten om iets te doen. Misschien komt dat van 't voorjaar nog.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 09:53

Mootje schreef:
Het was weer erg geslaagd. Ook erg luxe, want wij hadden met z'n tweeën een uur afgesproken :D

vraagje aan Mo of aan jullie
Het niveau is toch wat de ruiter heeft of ook het paard?
Ik heb zelf wel 'beetje' ervaring maar mijn pony totaal niet dus dan 'lijkt' mij de woensdag in dit geval de beste keuze
en sluiten de lessen op elkaar aan of kun je er ook 2 missen? (ik wil ze niet inhalen daar heb ik geen tijd voor)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:28

Voor mij word dit ook mijn eerste deelname aan de regiotrainingen, maar het lijkt mij voor zich te spreken dat het gaat om het niveau van de combinatie. :o dus iemand met veel ervaring met een groen paard zal dan natuurlijk wel in een klasje met hoger niveau kunnen dan iemand met een beetje ervaring en een groen paard. Lijkt me inderdaad dat de woensdag dan voor jullie de beste keuze is :j

Je zal vast 2 lessen kunnen missen, maar wel zonde van het geld.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:34

Flurk, Jij zou best in de woensdag groep kunnen hoor ;) Zeker in de doordeweekse trainingen is dat voor jou en WW goed te doen. Ik denk dat je er weinig hinder van zult ondervinden dat je misschien één of twee keer overslaat. In het weekend zal dit misschien wel een soort van niveauverschil kunnen worden.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:41

Mootje schreef:
Flurk, Jij zou best in de woensdag groep kunnen hoor ;) Zeker in de doordeweekse trainingen is dat voor jou en WW goed te doen. Ik denk dat je er weinig hinder van zult ondervinden dat je misschien één of twee keer overslaat. In het weekend zal dit misschien wel een soort van niveauverschil kunnen worden.

dank voor je reactie

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 14:06

Mootje schreef:

Ik vond het ook geslaagd, Mootje! :D
Ga jij over twee weken eigenlijk weer (off topic sorry)?

Ik vond het ook een voordeel om 's ochtends te rijden, heb je inderdaad nog wat aan je dag :)