) lijkt me logisch en wel zo fair, ik had het ook over het niveau als jullie weer (bijna) op het oude peil zitten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

cobrst55 schreef:Dat Nick conditie eerst conditie moet opbouwen (jij misschien ook wel weer een beetje, want doorgaans heb je toch redelijk je handen vol aan haar enthousiasme) lijkt me logisch en wel zo fair, ik had het ook over het niveau als jullie weer (bijna) op het oude peil zitten!

mooie gelegenheid om een heleboel nieuwe terreinen te ervaren. want ik ken alleen nog maar moordrecht en ermelo. 
dus ik ben op zondag van de partij!
dan moet ik met minimaal 1,5 uur reisafstand toch wel erg vroeg weg. Als ik in moordrecht, of ook richting renswoude of baarle-nassau in de eerste groep zit dan is dat begrijpelijk.
ik heb een paar jaar meegedraaid in het dressuursecretariaat van m'n vereniging, dus ik heb alleen maar respect voor vrijwilligers die dat soort zaken organiseren 

Javayo schreef:Leuk mireille, misschien komen we elkaar dan tegen. vanuit de provincie utrecht zit je ook ontzettend centraal. centraler dan sommigen uit de uithoeken van noord- en zuid-holland denk ik!
) en dat moet dit jaar niet gebeuren. Ga dus graag nog met wat mensen het gesprek aan over trainingsintensiteit en dergelijke. Bijvoorbeeld met instructeurs of ruiters met veel ervaring.

Mootje schreef:Er is niets veranderd ten opzichte van het einde van vorig seizoen
Het was weer erg geslaagd. Ook erg luxe, want wij hadden met z'n tweeën een uur afgesproken
dus iemand met veel ervaring met een groen paard zal dan natuurlijk wel in een klasje met hoger niveau kunnen dan iemand met een beetje ervaring en een groen paard. Lijkt me inderdaad dat de woensdag dan voor jullie de beste keuze is 
Zeker in de doordeweekse trainingen is dat voor jou en WW goed te doen. Ik denk dat je er weinig hinder van zult ondervinden dat je misschien één of twee keer overslaat. In het weekend zal dit misschien wel een soort van niveauverschil kunnen worden. Mootje schreef:Flurk, Jij zou best in de woensdag groep kunnen hoorZeker in de doordeweekse trainingen is dat voor jou en WW goed te doen. Ik denk dat je er weinig hinder van zult ondervinden dat je misschien één of twee keer overslaat. In het weekend zal dit misschien wel een soort van niveauverschil kunnen worden.
Mootje schreef:Er is niets veranderd ten opzichte van het einde van vorig seizoen
Het was weer erg geslaagd. Ook erg luxe, want wij hadden met z'n tweeën een uur afgesproken