Bull en ik op Wanroij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) _Sim_ schreef:Het zijn leuke foto's maar ik zou liever meer lengte in de hals zien. Hij blijft wat opgekropt springen, alsof hij tussen zijn voorbenen door wil kijken waar hij nou eigenlijk overheen springt.
En op de eerste foto zit je zelf bijna achter zijn oren. Mag wel wat minder plat en minder ver uit je zadel.
_Sim_ schreef:Ik heb je ook irl gezien, Bianca.
Meer uit je zadel komen dan op foto 1?Maar goed da's een andere discussie.
zelfs zonder bescherming gesprongen..
om te kijken of het daaraan ligt, maar ik had al best wel wat klappen in mijn rug gehad. Toen ik van JH nog zoveel korter moest dacht ik echt dat eraf zou sodemieteren omdat ik mijn balans niet wist te houden. Hij springt ZO ruig af dat ik veelal achter de beweging kwam en vervolgens kreeg de beuk van het zadel., Op de foto lijkt de moment opname dat ik er voorover op ga liggen, maar ik kan nu zoveel beter mee komen.... (maar goed....
aan zitlessen kan ik voorlopig nog wel werken hoor...
)
dat kan voor iedereen anders zijn.
Maar niet tegen mijn instructie zeggen voorlopig
Hihi ik vrees dat mijn springinstructeur hier vanzelf een keer over gaat beginnen 
) Annetje schreef:Eventinggek stond jij trouwens zelf bij je shop? Ik heb bij jou helmen gepast en heb de dag erna besloten dat als ik mijn winstpunt rijd in het springen dat ik mezelf zo'n helm kado doe.
Ik moet zeggen dat je shop er ook wel heel erg tactvol stond, niemand kon er omheen, zeker niet die beenbeschermers die zo ongeveer in het pad stonden.
Het viel me op bij de ponyruiters dat er best wat waren die gewoon met peesbeschermers reden, of zelfs zonder beschermers aan de achterbenen. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Die helm zit echt lekker hé
Ben blij dat ik ze mag verkopen
Bedankt voor de complimenten vh lesgeven
Ik doe m'n best
Komt helemaal goed met jullie! Mootje schreef:_Sim_ schreef:Moet je bij Rob Jansen gaan crosstrainen in Lunteren; Mag je het hele achterste lijntje met piano, greppeltjes en trakhenertjes (mini) zonder beugels doen. Da's pas goed voor je balans.
Dat lijntje zonder beugelsGeen haar op mijn hoofd die daar aan denkt
![]()
mn zadel heeft wel hele dikke wrongen dus dat scheelt
ik zou alleen denk wel dr manen vastpakken
Ik kan zonder beugels springen en lichtrijden (van vroeger nog) en laat nou dat net mijn balansprobleem opleveren. Je gaat teveel op de bovenbenen en knieeen rijden en je leert er nog altijd geen druk mee op de beugel krijgen waar bij het gros van de ruiters het probleem zit.
Hij is nog jong en ik hoop hem aankomend jaar te verbeteren.
_Sim_ schreef:Moet je bij Rob Jansen gaan crosstrainen in Lunteren; Mag je het hele achterste lijntje met piano, greppeltjes en trakhenertjes (mini) zonder beugels doen. Da's pas goed voor je balans.