Ik hb dus ook de einssproint gemist. Ga nog even kijken in het oude topic en had wel iets gelezen over Mootje en hoe er over haar wordt gesproken. Echt belachelijk!
Ik ga me maar gauw eens aankleden. Nog even koffie doen met mama en dan naar Enschede. College ging een weekje niet door dus even lekker relaxt gedaan vanochtend. Dan gauw naar de paardjes, studeren, nog iemand een jasje laten zien en vanavond misschien nog met vriendinnetjes eten
Noor, Mistid en BV: Beterschap! Ben heel benieuwd hoe het met de stagiair af gaat lopen
_Noor
Geplaatst: 14-12-10 10:34
Heb net manager gesproken: hij ligt eruit * gaat even de moonwalk doen *
gemeen hè, maar het is gewoon een opluchting! Hoef ik jullie ook niet meer te vervelen met de stage-verhalen
Heb je een webcam, ik wil jou wel zien moonwalken Erg sneu voor die jongen, maar hij heeft het er zelf naar gemaakt! Sim, Lekker relaxt wakker geworden dus! Mistid, Beterschap
noortje: proficiat met deze vrijheid dag stagair... Mistid: beterschap.... Sim: slaapkop viefdepief: lekker vrije dag!! (ik ook , heb gezegd dat ik niet kon vandaag )
Vanmiddag wordt er over mijn afstudeer stage/opdracht/plek vergaderd, hoop echt dat het definitief doorgaat!!! spannend! donderdagmiddag dan gesprek met mijn begeleidend docenten van de UT.
Noor das wel fijn dat hij weg is! (das een bijnaam van jacksel) Mootje succes met werken heb je het nog wel naar je zin? Sim geniaale actie orgaanvlees ben het ook wel eens over die uitzetting van die Mod...maar over de rest niet te zwijgen... Snoek das dus een goed gesprek geweest thuis! Druk met de paardjes en flink onder gesneeuwt!! Gr-roos ik weet wat je bedoelde daar gaan we het maar op bokt niet meer over hebben sussie paardlief snapte hem eindelijk met rijden en dat jij dan doorkon zitten benthe das wel balen dat je er 2 x zo lang over doet!! Mirthe ik zou gewoon gezadelt gaan longeren kan je er derna op grappige klasgenoot eef succes met lessen!
Pff wat een bijlees actie!
ga ook even speuren op het geiten forum zag mijn naam ook nog even voor bij komen!!!
Sim
Geplaatst: 14-12-10 11:20
CoriienRN schreef:
ga ook even speuren op het geiten forum zag mijn naam ook nog even voor bij komen!!!
Heb ik ook gezien ja, maar over jou is men wel positief.
Zie dat er een paar mensen uit dit topic ook aangemeld zijn daar
Sussie85
Geplaatst: 14-12-10 11:34
Snoekiej schreef:
Haha, de meesten zijn al aan de vent Weule Mootje, Mirthe en ik nog niet idd! Dus als je nog leuke mannen kent
En ik ook niet....
Eef: fijn dat het leerzame avond was op de ORUN! BV: balen dat je gisteravond zou beroerd werd. Gaat het nu wel beter? Mootje&Kim: werkse! Noor: veel plezier met rijden vanavond! Fijn ook dat je van de stagiair af bent. Mistid: beterschap! Sim: succes met de schoonmaak! Vief: veel plezier bij je moeder en de paarden. En studeerse! Weule: veel plezier met rijden! En hopelijk gaat je afstudeerplek door. Corien: balen dat jij ook al op dat forum voorkomt. gelukkig niet in hele negatieve zin.
Ik werd vanochtend kotsmisselijk wakker. Dus ook hier gaat het niet helemaal lekker.
gr_roos
Geplaatst: 14-12-10 11:35
Noor bikkel, ben vanochtend tegen de vlakte gegaan. Heb ik wel vaker als ik griep heb dus meteen weer mijn bed in gedoken. Lekker dat je stagiaire weg is, ik heb vorig jaar met een heks van uitzendkracht gewerkt,als die was gebleven had ik wat anders gezocht. Weet hoe je voelt.
Dat geit forum snap ik best. Ik beperk me tot sgw en nu dan dikke buiken. Heb in het verleden ook wel eens ergens anders gepost en dat is niet goed bevallen. Vooral op LZP ben je aan de mening van mods overgeleverd. Daar wordt ernstig met 2 maten gemeten,sommige zijn woordelijk niet zo sterk. Neemt niet weg dat er op geit dingen staan die ik nooit zou posten,maar van andere zaken is het best nuttig dat daar over bericht wordt. Zeker de oplichtings en dierenleed verhalen waarbij de verhalen ondersteund worden door soms afschuwelijke foto'.s
kimdepim
Geplaatst: 14-12-10 11:38
Noor: Fijn dat het geregeld is .
Klinkt als een gezellig Dagje Vief!
Het is hier nog lekker rustig op het werk. Straks als de planning rond is zal het wel wat drukker worden. Nu maar even een kopje thee halen . Begin ook wat te snotteren en zwaar hoofd .
Vanavond even met Bobo naar dressuurles. Sofietje was een beetje zielig gister. Maar geen koorsts ofzo. Toch maar even de DA laten komen en die kon eerst ook niet echt iets vinden. Behalve dat ze overgevoelig was bij haar eierstokken Ze is net heel erg hengstig geweest dus misschien daarvan. Ze heeft even wat ervoor gekregen. Zal vanmiddag eens kijken hoe het met d'r is. Ze was gister echt down. Niet willen eten enzo .
Ik moet zeggen dat ik nog nooie een OW of ban gehad heb Wat een hoop zieke mensen in dit topic
sanurie
Geplaatst: 14-12-10 11:42
heee mensen!!! Ik xit nu op school en heb tussen uur tot 10 voor 12. Dus zit me nog ff me te vervelen. Vandaag kan ik niet rijden want ben 5 uur uit, en heb geen binnenbak want op de club is les. Morgen me ma ff lief aankijken of ze met me naar de club wil.
CoriienRN
Geplaatst: 14-12-10 12:01
sanurie dat schiet lekker op dan
Mootje ik wel.. door een bokker die daar op dat forum ook word genoemd
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 14-12-10 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb oude topic zoeken, is die al vol. EN veel te veel om bij te lezen, dus vergeef me.
K lig namelijk ziek op de bank Heb vanaf gisteravond zeven uur tot vannacht half 5 zo'n beetje 10x boven de wc gehangen. Ik ben normaal nooit ziek, dit is al de 2e keer in 2,5 jaar tijd.