Mijn kleine supershet kan meedoen. Het ruitertje is helemaal enthousiast.
Moet nu nog even stoere peesjes kopen zodat hij wel mee mag doen

We zouden graag de 13 feb mee willen doen.
Ik heb er zin in
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
minouesmee schreef:Ik heb nog geen mail gehad voor de tijd en ect..
mireilledons schreef:Vosje!Zo, net terug van een heerlijke training! Was hard werken voor mij en mijn Vosje. Controle, controle, controle. Daar hebben we aan gewerkt en met resultaat hoor. We hadden er lijntjes bij dat het echt fijn ging.
Richard, bedankt voor je positieve manier van duidelijke aanwijzingen geven!![]()
Kom graag nog een keer trainen. Even kijken wat er nog tussen past qua trainingsschema. Regiotrainingen op verschillende terreinen zijn nodig om zoveel mogelijk verschillende hindernissen en omgevingen te zien als voorbereiding op ons wedstrijddebuut. Maar wel vanuit de controle, dus veel aandacht voor de basis. De boodschap is goed overgekomen![]()
Kan echt weer verder met deze start!
Karrimh schreef:minouesmee schreef:Ik heb nog geen mail gehad voor de tijd en ect..
ik denk dat ik er inmiddels achter ben wie je bent en waarom jij geen indeling voor de training voor zondag 16 januari hebt ontvangen: je hebt je ingeschreven voor 13 februari, die indeling krijg je ca een week voor je training. dit gaat over de training voor zondag a.s.probleem opgelost dus
minouesmee schreef:Waneer krijg ik nou eens een mail met de tijd en ect?