De dressuur ging met inrijden lekker, helaas in de proef wat minder. 177 en 190 pnt. waar wel een groot verschil tussen zit
. Met springen 2 slordige balkjes en met de cross 2 weigeringen, 1 op de punt en de ander op de paddestoel. Ben erg tevreden, het was een pittige cross! De eerste deelnemer in de L-pony´s was uitgesloten in het springen en de 2 die daar op volgden waren beide gevallen in de cross. Hierdoor werd de cross even stilgelegd en kon ik daarna starten
. Op naar Hattem

maar ze bleven achter de startlijn. Hij mocht dus ook gewoon starten, 3 sec te laat door zijn afstappen. Maar foutloos gecrosst binnen de tijd!!!!! Resultaat, 3e van Gelderland in de L 
Ik meld me ook, na een heftig dagje.
Toen het alternatief genomen, maar omdat ik de kluts kwijt was
LANGS 6a gereden en eerst 6b gesprongen
, nog eens 20 erbij. Wel hersteld en verder gereden. Paddenstoel was wat spannend, maar vooral de schaapskooi met de nieuwsgierige pony's was nog spannender; Sim viel zelfs in draf, maar kreeg haar wel keurig door de lijn 14, 15, 16 rechtdoor! Waterinsprong ging super evenals opsprong, plateau met hindernisje bovenop en lekker door naar de finish! Sim vond het water wel heel spannend, ze verliest altijd impuls en valt altijd in draf. Kun je ook goed zien op de foto's van Dyon. Of ze wil haar knappe spiegelbeeld even bewonderen onderweg.