[SGW] Wedstijdkalender 2011

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: Wedstijdkalender 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:00

Ik vond Chaam een prachtige cross vorig jaar, maar geen "simpele" om in te komen, maar best pittig/aan de maat als openingswedstrijd. Persoonlijk zou ik eerst Chaam in mijn oude klasse rijden om vervolgens in EL of Markelo over te stappen, Ruud!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:44

kan ik misschien ook nog wel overwegen, maar eerst de boel weer op de rit krijgen. Zien we daarna wel verder

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 08:31

Ik wil wel kijken of het goed blijft gaan volgend jaar! In ieder geval een paar in de buurt rijden! Maar ik weet wel naar welke graag ga en welke niet!

ik ben erg benieuwd naar Chaam en wil graag weer EL starten!
Maar Markelo sla ik graag over! Met al die heuvels niet echt lekker gereden, geen fijne herinneringen!

Verder natuurlijk Vlietlanden en MB.... Najaar zie ik wel weer...
Ik hoop eigenlijk volgend jaar een x L HC te kunnen starten. Ik zou dat wel heel erg stoer vinden!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 10:31

Waarom ga je niet gewoon in de L Karin? Je hebt al genoeg punten toch voor het L?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 10:57

ik ga de eerste helft van het seizoen nog lekker in de B, mijn paardje is nog maar 4 dus heel veel ervaring op doen en ritme krijgen. Ik ga proberen westerbork te starten, markelo wieringerwerf maarsbergen en verder weet ik even niet meer welke er komen hahaha.
Dan in heino nog 1 keer B en dan in Neede over naar het L denk ik

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:01

Ik ben ook erg benieuwd!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:59

hetismij schreef:
Waarom ga je niet gewoon in de L Karin? Je hebt al genoeg punten toch voor het L?

Nou bedankt voor het compliment, maar daar voel ik me nog lang niet zeker genoeg voor!
We zijn nog niet constant genoeg! Maar wel goed bezig... en we hebben toch iets kortere pootjes dusss eerst hard oefenen!

Ik heb dit jaar pas 2 winst gehaald van de 3 wedstrijden... Princenhage komt nog binnen bij de KNHS...
Ik had bij Markelo volgens hun 4 weigeringen, dit was niet zo.... Dus geen punten en Lisse weet je :( :(

Dus volgend jaar dan gaan we er tegen aan! :Y) En dan zou ik een x L starten wel heel stoer vinden!

Wanneer ga je naar het L?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:43

Ik wil volgend jaar Westerbork voor t eerst L proberen, denk dat het wel moet lukken tenminste, als we controle blijven houden ;) Ik heb tot nu toe dit jaar elke cross foutloos gereden en alleen Princenhage geen winst door de terechte onvoldoende voor de stijl. Ik moet zelf alleen wat zekerder worden op afsprongen en sprongen het water in :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:41

nou wees gerust, in westebork zit geen sprong het water in! Het is een boomstam, dan kom je neer kan je rustig het water in galoperen, opspongetje! boompje! afsprongetje! en dan ben je het water weer uit. Water stelt helemaal niks voor in westerbork, de afsprongen trouwens ook niet, is een piano 2 op en 2 af, gaat zo eigenlijk in 1 keer door!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:26

Dat had ik gezien ja, daarom is mijn keuze voor mijn L debuut op Westerbork gevallen ipv Etten-leur ;) En ik wil volgend jaar gewoon meer gaan lessen, woon nu vlakbij Renswoude en heb daar vrijdag een crossles om te kijken of ik dat wat vind!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:28

Marlies dan beveel ik mij aan om ook mee te lessen ;)
Ik wil in de winter ook wat meer rijden daar (ede renswoude)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:30

Evony schreef:
nou wees gerust, in westebork zit geen sprong het water in! Het is een boomstam, dan kom je neer kan je rustig het water in galoperen, opspongetje! boompje! afsprongetje! en dan ben je het water weer uit. Water stelt helemaal niks voor in westerbork, de afsprongen trouwens ook niet, is een piano 2 op en 2 af, gaat zo eigenlijk in 1 keer door!

Afgelopen jaar was die piano niet eens voor de paarden (zeker niet voor de L, volgens mij ook niet voor de B-paarden) :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:38

Never_Mind schreef:
Evony schreef:

Afgelopen jaar was die piano niet eens voor de paarden (zeker niet voor de L, volgens mij ook niet voor de B-paarden) :)

klopt idd, dat was ik al helemaal weer vergeten, aangezien het toen het 3de opvolgende jaar was dat ik niet kon starten zelf ;(

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:58

Goedenavond,

Hetismij en CorienRN ik zou ook graag nog een paar keer gaan lessen de komende maanden. Renswoude, Ede, Lunteren is voor mij binnen een uur te rijden. Houd mij dus aanbevolen voor deelname aan nieuw te vormen groepje. Hetismij, je schrijft dat je vrijdag les hebt. Heb je die les los geboekt? Bij wie?

Ik zou op Texel mijn debuut maken in het B, maar Texel ging dus niet door. Wordt dus pas volgend seizoen, want rest van de wedstrijden zat al vol. Geen idee wanneer en waar ik ga rijden komend seizoen. Kijk rijkhalzend uit naar de kalender voor 2011.

Denk dat ik de trainingen bij Gert Boonzaaijer ga volgen. Dit jaar bij de KNHS Midden-Nederland de lessen gevolgd. Was leuk, maar Renswoude is mooie locatie.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:15

Ik heb laatst een prive les gehad van Gert en dat was erg geslaagd.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:51

Klopt die zat er niet in bij de B paarden. Ik hoop eerder dan W'bork weer van start te gaan! Krijg mijn zus vast niet zo gek dat ze mee wil naar Chaam! :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:05

Niet Margriet? Nah, dat is ook gemeen.

Ik vertelde mijn vader over Chaam, dat B en L niet het zelfde weekend is.
Zegt hij: Nou dan gaan we toch 2 weekenden?!
Ik vroeg maar even of het een grapje was. Maar hij meende het. Weet alleen niet of moeders er ook blij mee is ;).

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:06

Hahaha leuke reactie van je vader! :D Nee zus voetbald ook nog best serieus en hoog dus die zit niet te wachten op een zusje die wedstrijden op zaterdag inpland! ;)

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:11

Aha Teegee dat is natuurlijk ook een idee :D . Een privéles! Voor paard en ruiter wel erg intensief waarschijnlijk. Heb bij Alice Naber ook geinformeerd naar groepsles en dat kan makkelijk geregeld worden als zich een groepje meldt.. :P
Naar Gert Boonzaaijer mail gestuurd met verzoek om les, dus maar ff wachten wat daar voor reactie op komt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:15

Over het voorseizoen hoef ik me geen zorgen te maken. Met Chaam loopt mijn paard als alles goed gaat op alle dag en als ik mazzel heb loopt er met Markelo/ E-L een veulentje bij. Hoop in W'werf weer te kunnen starten, maar eerst maar eens zien dat we allemaal gezond en wel het voorjaar halen (merrie, vruchtje/veulen, mijn oudje en ik)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:39

Ik hoop dat als de paardjes goed zijn, we in Chaam weer beginnen.
Daarna maar even zien. Ik hoop/denk het zelfde lijstje als ik dit jaar ook had (als er niet teveel met weekenden geschoven word etc).
Alleen dan met 2 paarden ipv 1 :)).

dewixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:49

heeft iemand foto's van cross @ chaam ?
dat ik eventjes weet wat ik ervan moet verwachten want weet niet of ik zo'n eind wil rijden en ik weet ook niet of mijn moeder dat wil :P maar als het mooi is natuurlijk dan wel :D!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:52

Mireille, Henrieke geeft ook leuk (en technisch) les! Verder ben ik een Rob Jansen-fan :D

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:16

Hey Mootje! Wie is Henrieke en waar geeft zij les?
Rob Jansen is toch weer wat verder rijden en aangezien ik dit seizoen nog waterpolocompetitie speel, houd ik het in de winter liever wat dichter bij huis.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:29

Mireille, Henrieke is de dochter van Gert Boonzaaijer. Een paar vriendinnen hebben van de zomer van haar les gehad en ik was eigenlijk heel positief verrast! Rob Jansen (althans, met Lielle haar georganiseerde trainingen) geeft ook trainingen in Ede, Renswoude, Lelystad e.d.