[SGW] SGW Princenhage - Verslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:11

Ik ben ook terug!

Dressuur ging erg tam, maar ik lag er bijna naast met inrijden, dus wilde niet teveel risico nemen. Toen ik mijn punten terug kreeg was ik een beetje verbolgen :+
Sussie, Nogmaals bedankt voor het voorlezen +:)+
Ik had erg kort de tijd en was alleen, dus even aanpoten om op tijd bij het springen te verschijnen. Inspringen was één groot drama en zat er over te denken om niet te springen. Uiteindelijk wel gesprongen, maar alle hindernissen waren eng volgens het paard. Paard sprong alleen omhoog en niet naar voren. Drie balken en wat tijdfouten. Toch maar wel de cross in.....
Bij H3 ging het mis. Meneer wilde niet in de buurt van de bosjes komen, waarop hij een seconde of 25 in de stop ging. Poging 3 hem er overheen gekregen. Afsprong ging helemaal top <3 Trechter oxer ook geen probleem. Water had een kleine aarzeling, maar dat was toch geen hindernis O:)
Het kuiltje naar beneden na het water was doodeng, dus daar een stop. Op het galoppeerpad even de gaskraan open gezet hoe hij daar op zou reageren, wat geen probleem was. Het laatste lijntje was geen probleem.

Hartslag was voor zijn doen laag: 68 en 86.

De stijljury was minder schappelijk dan gisteren :j Ik kon mij vinden in de opmerkingen en de punten (eensgezind 6/6/7)
Ik ga nu even jullie verslagen lezen!
In ieder geval :(:) voor Astrid!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:12

dankjewel licorne! had hem zelf ook net gevonden, ben erg benieuwd naar onze foto's :j (ik kijk gráág sgw foto's! :o )
en inderdaad: je andere paarden overtuigen.. en anders lekker met je oudje nog een paar crossjes rijden - in etten-leur is er ook ieder jaar een die zo laag gebouwd staat :j

@pol013: bálen van je val zeg, anders had je idnerdaad wel een hele fijne en snelle cross gereden. overigens wel knap dat je erom kan lachen - er zijn zat ruiters die dan ook nog boos worden op 't knolleke ;) uitslagen komen inderdaad wel online, maar daar zijn ze helaas nooit zo heel snel mee!

@Evelien: je kan nog een mailtje naar secretariaat sturen? bij mij werd ook meerdere malen verkeerde naam of nummer omgeroepen, net als bij een aantal anderen voor mij.. Vond dat persoonlijk wel een verbeterpuntje voor de organisatie nl :) en ook al gevallen lees ik net, bálen joh! geen zware verwondingen bij jou en je paard? (kreupel na een smak wil wel he, dus hopen dat wendel snel weer beter is!)

@mootje: ben nu toch wel benieuwd naar je dresuurpunten hoor ;) jammer van je stop(s), maar fijn dat je toch nog de cross hebt uitgereden!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:16

Evelien: wat jammer voor jou zeg! Vallen is al erg genoeg maar een nat pak. Juk. Hopen dat het morgen mee blijkt te vallen met Wendel.

Flutterby: Kan wel boos gaan doen maar hij had er geen kwade bedoelingen mee. Heb hem wel nog iets nageroepen in de trant van: kneus wat heb je nou gedaan?

Chartje: deden meer paarden dat? Ik had het echt niet verwacht. Was met mijn gedachten echt bij het pad uitrijden tot het eind.

Flutterby

Re: SGW Princenhage - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:19

_O-
leuke uitspraak!
vind het persoonlijk ook wel een goede grap van je knol maar de timing daarvan is gewoon ietwat belabbert (lieve rmet training dan op wedstrijd he)

ben ik trouwens zo blond of zijn er al zoveel mensen gevallen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:20

:oo Eef, Hopelijk is het niet heel ernstig met Wendalie :(:)
Licorne, Leuk dat het zo goed ging!
Marloes_, Dan heb ik jou gezien gisteren :j Ik had een knaloranje jas aan.
Nourejev, Toppie!
PB, Helaas hebben jij, je vriend en Roos voor Jan Doedel gejureerd gisteren. Er lag een stapel van 5cm aan stijlformulieren van gisteren. Trouwens wel een doktershandschrift O:)
Pol, Balen van je val, zeg!

Van de drie storingen, was er mij maar 1 aangerekend, dus ik heb wel winst *\o/* niet geheel verdiend
Vriendin had trouwens een 5.8 voor haar stijl.... Had ik echt niet verwacht! Ze baalde er ook flink van!
Verder heel veel bekenden gezien en gesproken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:28

Prijswinnnaars gefeliciteerd.
@ polo balen van je val wel heel komisch geschreven.
@ mootje jammer van je stops.
@ evelien hopelijk knapt je paard snel weer op en is het niet ernstig

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:33

OP de site van evenementenfoto.com staat dat ze er vandaag ook waren. Die site dus ook in de gaten houden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:34

Ik ben echt benieuwd naar de foto's van het laatste pad. Ik heb in al die jaren nog nooit een galopfoto gehad!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:28

Mootje: gefeliciteerd met je punt ;). Jammer van je stop.

Evelien: wat ontzettend balen :(:)

Polo: Moest wel lachen om je stukje :P. Ontzettend jammer, maar volgens mij heb je erg fijn gereden verder.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 17:31

Mootje gefeliciteerd!
Heleen, wat ontzettend jammer van je val! Maar zo te horen zijn jullie wel op de goede weg!
Evelien, wat erg van Wendalie! Ik hoop voor jullie dat het niet ernstig is! Jammer van je springen met Capri en dat je met Borex onterecht strafpunten hebt gekregen.
Nourejev ook goed gedaan!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:32

Wij zijn ook weer onderweg naar huis!

Eef hoop dat het mee valt met je paard!
Polo balen van je val!!
Mootje netjes toch ;)

Ik plaats vanavond me verslag op me telefoon word het zo lang en lastig typen ;)

Tis erg goed gegaan ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:44

Gefelici teerd Kim met je 2e plek!
Geniet er maar lekker van Nourejev, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je 1e winst Mootje! Was het water geen hindernis? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Hopelijk valt het mee met Wendelie Evelien, sterkte!
Jammer dat de tomtom van jouw paard even niet goed afgesteld stond Pol013. Maar gelukkig verder wel een goed gevoel.

edit: rare zin
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 17-10-10 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:46

Sannn, het water was een verplichte doorgang in de BB, B en L-pony's (tot mijn grote verbazing overigens)!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 18:13

Fijn dat je een puntje hebt Mo! Had je ook al gesproken. :)
Corien, nog bedankt voor je hulp, je bent een schat!

Capri liep gelukkig fijn, foutloos en binnen de tijd de cross rond.
Moet zeggen dat Wendel echt super liep, denk dat de bodem van de waterbak op die plek net niet goed was waardoor ze struikelde. Kwam namelijk gewoon fijn in. Zelfs hindernis 6, toch best kijkerig en niet fijn aanrijden en hindernis 11 gingen fijn. Ze wordt toch wat dapperder
Hopelijk valt het allemaal mee, morgen ochtend komt de dierenarts even langs om naar haar been te kijken.
Ik meld Bathmen in ieder geval af, ook al zou ze goed zijn dan vind ik het een iets te dikke cross om na zo'n val te rijden. Vertrouwen zal ze wel een beetje kwijt zijn.

Kim, nog gefeliciteerd met je 2e plaats!
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 17-10-10 18:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 18:15

Fijn dat Capri foutloos rondliep :j Hopelijk valt het mee met Wendel. Ik ga duimen voor haar!

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:11

Voor mij weer een K*T uitslag.. dresuur redelijk had 179 springen een stop en een balk, en in de cross weer uit! Hij laat me echt in de steek! Nu maar flink trainen, en volgend jaar maar b of L hc starten!

Er is helaas ook nog een ongeval gebeurt in het Z, weet niet precies wat er is gebeurd, maar helaas is het paard ingeslapen...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:13

:oo Mark, dat meen je niet? Balen zeg! Is de ruiter wel ongedeerd?

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:15

helaas is het echt...

Ruiter had volgends mij niks, erg triest allemaal...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 19:18

Wat vreselijk! Voor alle betrokkenen en omstanders...
Dit is toch een enorme smet op het blazoen van PH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:19

Bij mijn weten had ruiter geen noemenswaardige wonden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:21

Wat verschrikkelijk! Sterkte voor de ruiter en alle andere betrokkenen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:28

Mootje: Gaaf jullie eerste winstpunt :D ! Ik heb je gezien op de dubbel het bos in.
Kim: Gefeliciteerd met je tweede plek!
Polo: Jammer van je val, verder wel lekker gereden toch?
Evelien: Kl.ote zeg, hopelijk valt de schade aan Wendalie mee :(:) !
Mark: Balen van je uitsluiting, ik heb je gezien op de de eerste hindernis en dat zag er netjes uit.

Mijn verslagje:
Dressuur ging erg fijn: 195 punten :D !
Springen hebebn we nog nooit zo belabberd gedaan, ik reed er totaal niet goed aan in het begin en paard vond het ook niet nosig om zijn benen op te tillen voor die hindernisjes >;)
Cross ging fijn, foutloos binnen de tijd. Ik kwam niet overal zo mooi uit omdat ik niet fijn in mijn ritme kwam, het was echt mijn paard die ons meerdere keren heeft gered .
Door die stomme balken was ik helaas buiten de prijzen, maar daardoor wel weer op tijd thuis :Y) .

Een ding ben ik wel over uit:
Mijn paard zou met een wat meer ervaren ruiter denk ik goed een M-cross kunnen lopen, maar die ervaring heb ik helaas nog niet. Wij blijven dus gewoon nog even oefenen in de L ;) .

edit:
lees net ovber het paard in de Z :oo .
Vreselijk zeg , wat een rotongelukken vandaag ook :( !

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:30

Evie, Nette punten voor je dressuur :j Had je wel 2 winst, of had je teveel balken? Verstandige beslissing.
Was jij net als Corien zo aan 't schreeuwen :D Ik moest er echt om lachen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:34

Wat erg van dat ongeluk in het Z! ;( Welke ruiter was het? Elke verschrikkelijk als je zonder paard naar huis moet.....

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:35

Hallo!
Ik heb zelf niet mee gereden (helaas) maar was hinderniscontroleur vandaag van hindernis 18/19 (B-L), werd op de laatste lijn echt belachelijk (te) hard gereden, waren er dan ook twee afgegaan. En helaas moets een paard ingeslapen worden uit het Z. Ruiter mankeerde inderdaad geen grote verwondingen.

Wel leuk om al jullie verslagen te lezen, en ik hoop ook ooit een keer mee te doen.