Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je paard heeft z'n uiterste best voor je gedaan, draaf dan op z'n minst even uit, kleine moeite lijkt me.
Meen je dat nou? Zal wel aan 't paard liggen dan 

Paard heeft ook een paar schaafplekken op zijn achterbeen!
Na hindernis 5 pakte ze weer super aan! Ben tevreden, ze moet gewoon meer vertrouwen krijgen en dan komt het allemaal goed.
Heb het er met een aantal mensen over gehad en ze vonden het allemaal raar dat het als weigering is aangerekend. Daarnaast 2 voor tijd door zijn gekl**t. Cross foutloos en zelfs gecontroleerd, soms wel met grof geweld maar je moet ergens beginnen.
Uiteindelijk 30 sec. te langzaam. Ging eigenlijk heel fijn behalve dat hij weer zo belachelijk groot het water insprong. Hij is bang van water en het lijkt wel alsof hij denkt; Als ik nou heeeel groot inspring, spring ik misschien wel over het water.
Landde ergens middenin de waterbak en was blij dat ik geen gewone cap op had. 

.
!
, dressuur ging fijn, hij liep nou eens niet zo braafjes maar wat vlotter, was goed voor een voorlopige derde plek met 189.
), mooi vlot het parcours rond net iets buiten de tijd.
, op naar het nk in Ysselsteyn volgende week
! 
heleenxx schreef:Ik heb er zelf niks van gemerkt vandaag, dat mensen zich met mij bemoeiden bij de waterbak.
Welterusten Evelien, fijn dat je goed gereden hebt![]()
Ik stoor me trouwens wel aan het enorme zweepgebruik van mensen. Gister heb ik even bij de waterbak gekeken en vandaag bij het springen. Maar volgens mij slaan veel mensen hun paard bij voorbaat al uit gewoonte de hindernis over.
Uiteindelijk nog 179, maar dat mag de pret niet drukken. Springen ging fijn foutloos.