Netjes Sann! Hopen dat je stijl voldoende is zodat je op de Gelderse kunt starten! En je stijl was voldoende lees ik een paar erichten later, alvast veel succes!
Ik vond trouwens juist het stuk naar hindernis 2 toe niet zo goed, eigenlijk het hele stuk op de graslanden. Maar omdat bijna iedereen een andere weg heeft genomen is dat niet onwijs kapot, behalve bij de sprong zelf. Ik heb een paar keer een beetje creatief aangereden, zodat ie niet door de dikste blub moest. Bij de zwaan was het echt slecht, ik hoop van harte voor iedereen die morgen moet starten dat dat wordt aangevuld met (wit/geel) zand.
Dressuurterrein was goed!
Gefeliciteerd met je 6e prijs Sann!
Netjes Natasja!
Super van je zusje Jantine!
In de tent was MDH photo design, komen uit Drenthe. Stonden ook bij 6AB. Weten nog niet of ze het online zetten, misschien wel omdat de verkoop op wedstrijd vandaag niet zo liep ofzo. De website is www.mdh-photo-design.nl
Super Ruud! Jullie gaan gelukkig weer goed!
Ik zal zo even een verslag doen, maar ik ben heel tevreden
(1e keer kreupel na springen, 2e keer 2 stops in de cross en dit was de 3e keer) 

Ik ben dus ook gewoon over de boom gesprongen en toen dacht ik dat Vitalis het water wel insprong, maar toen stond hij stil en toen lag ik op zn nek
. Ben gelukkig blijven zitten en hij is blijven staan en er daarna ingesprongen. Het is gelukkig niet als weigering gerekend. Mijn cross ging verder heel erg goed
. Voor mij dus een heel geslaagde dag!
:
, na de laatste hindernis (houtstapel) wilde ik rechts langs de boom omdat daar de grond het beste was. Jamaica dacht daar anders over en draaide op het laatse moment naar links waardoor we recht op de boom afgingen!! Was doodeng, maar ons mankeert niets