[SGW] SGW Heino-Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:40

Birte: Super zeg! Gefeliciteerd.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:51

@babsiej213, ah jammer dat je uitgebeld ben zeg!
@_Daphne :oo nog 1tje op 11? Zonde zeg!
@Never_Mind: Aii, jammer van je dressuur maar je hebt ’t weer goed gemaakt met de cross 8-)
@wwr: Netjes gereden dus! Gefeliciteerd
@celine14: ah zonde! Succes in Diepenheim!
@fUrytjj_04: oeeh, klinkt wel ff een heftige sprong zo! Gelukkig is het allemaal goed afgekomen!
@ilovejamai: En dat is toch het beste he, met een super gevoel naar huis!
@Bar; ah zonde zeg! Maar je hebt iig je cross gestart toch? :)
@ai_luf_u: Netjes gedaan! Gefeliciteerd met je 5e plek!
@Nieeenkeee: Super zeg! Gefeliciteerdddd!
@Kylyco: Jammer dat het zo ging, maar evengoed netjes toch? :)
@BuenaVista: Netjes!
@Nette: aaaah balen zeg!
@birte: Gefeliciteeeerd!

BuenaVista

Re: SGW Heino-Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:53

Heb btw ontzettend veel fotograven gezien onderweg.
Bij zowat elke hindernis werd er bij mij geflitst.

Nu alleen wel donders hoofdpijn van die kopstoot met het dak. Ga zo maar vroeg plat incl een aspirine!!

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:54

BuenaVista schreef:
Heb btw ontzettend veel fotograven gezien onderweg.
Bij zowat elke hindernis werd er bij mij geflitst.

Nu alleen wel donders hoofdpijn van die kopstoot met het dak. Ga zo maar vroeg plat incl een aspirine!!

ja ik heb ook veel fotograven gezien, waar komen de foto's te staan? en wanneer ongeveer?

ik heb ook flink koppijn, maar komt denk ik meer van alle indrukken en de vermoeidheid :P
Laatst bijgewerkt door celine14 op 19-09-10 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:55

hoe heb jij gereden daandriaan :). Heb je nog wel gezien bij het losrijden van het springen :)

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:57

Ja ik zag ook veel fotograven, ben dus wel nieuwsgierig :)
fotowvd en deberkenruiters waren er toch?

Hoofdpijn van het dak?

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:58

Nee ik was er niet, ik heb vorige week een klap van mijn paard gehad tegen mijn hoofd, waardoor ik een hersenschudding heb/had. Heb de heleweek niet kunnen rijden. Was te intensief nog.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:01

fUrytjj_04 schreef:

Hoofdpijn van het dak?

Jah van de knal tegen het dak, wat niet bepaald mee gaf.. En toch ook wel behoorlijk pijnlijk was :)

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:04

BuenaVista schreef:
fUrytjj_04 schreef:

Hoofdpijn van het dak?

Jah van de knal tegen het dak, wat niet bepaald mee gaf.. En toch ook wel behoorlijk pijnlijk was :)

tegen het dak van de hooiruif ofzo?

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:05

hummm das wel mal werk ja :7

Weinig verslagen nog eigenlijk...

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:11

@svenja: haha, ik moet inderdaad altijd wel lachen om de manier waarop we dan door de baan gaan. :') sowieso kan ik niet lang echt boos worden op haar. Van mijn zusje moet ik haar na die tijd negeren, maar dat kan gewoon niet. :') Ze lijkt o zo onschuldig, maar ondertussen. :+
@ Barbara: We vallen wel op, dus dat zullen wij wel geweest zijn dan :p Wat voor kleur pony hadden jullie mee? :9

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:21

Urose balen dat ze is uitgesloten.
Babsiej213 ook balen zeg.
_Daphne ook al op die hinderenis dus!
Never_mind Jammer van je drssuurpunten.
WWR gefeliciteerd met je prijs.
Celine jammer zeg dat hij niks meer wilde.
futytje netjes dat je die hooiruif toen nog wel hebt gesprongen.
ilovejamai netjes van je foutloze cross.
Bar jammer zeg! Maar wel fijn dat de eerste hindernissen goed gingen.
ai_luf_u netjes hoor! gefeliciteerd met je prijs!
Nieeenke gefeliciteerd. Zag je op de hindernis in de bak en dat zag er goed uit.
Kylyco jammer zeg! Maar ze heeft weer veel geleerd.
BV en dat is het belangrijkste! Netjes resultaat!
Nette wel balen zeg dat je niet mocht starten in de cross.
Birte jij stond naast ons! Gefeliciteerd.
BV beterschap met je hoofd!

Nou mijn verslagje! Dressuur ging niet fijn. Lag gewoon een extra waterbak in de baan. Dus erg zoekerig en gewoon niet fijn. Maar toch 206-2. -2 is volgens ons geen -2 ook nog aan de jury gevraagd waarom en ze zei dat ik een extra rondje had gedraafd nadat ik was begonnen. Wat volgens ons echt niet waar is maar goed.

Springen erg fijn met inspringen lekker aan het been en er mooi naar toe kunnen rijden. In het parcours ook eindelijk een keer! Dus na 2 naar 3 binnendoor en ook van 7 naar 8 ging super! Helaas op 7 wel een balk.

Crossen ging ook echt super! Fijn gereden en ook overal rechtdoor! Hij begint het te snappen en was vlak voor cross ook erg hyper. Dus foutloos door de finish! :) Stond als 9e op de uitslagenlijst, maar er stond iemand tussen die HC was gestart. Die ging er dus nog tussenuit en was ik nog 8e! :D

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:31

Super Margriet! Zag jou nog over hindernis 16 vliegen, zag er erg netjes uit. :)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:41

Nette, wij waren met een vos met blauw dekje en borsttuig met een jongen erop. Ik zat bij de auto lekker op een campingstoeltje. :D

BV, auw beterschap met je hoofd :(:)

Birte, gefeliciteerd super!

Margriet ook gefeliciteerd met een mooi rondje!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:49

Iedereen gefeliciteerd met de uitslagen en punten! Ik heb gelukkig niet gehoord dat er op 11 zoveel problemen waren, ik ben er gewoon zonder er over na te denken over heen gegaan :D

Was mijn debuut vandaag, had bij dressuur al wel lekker gereden, maar wel wat een blubberzooi op de hoefslag haha. Schrok van m'n punten, 215 :D Daarna rustig cross verkend, hindernis 6 leek me wel pittig en bij 13 en 15 wilde ik alternatief gaan doen.
Toen gesprongen, kwam bij 3a heel beroerd uit, dus daar balkje, verder fijn rond. Toen de cross in, nog even stukje racen op het gras waarbij ze flink ging lopen bokken en ook nog schrok van iemand die door de finish racete :+ Mooie sprong met 4 benen in de lucht daarna haha.
Toen gestart, heb zo genoten, wat super leuk om te doen en Volina vond het ook gaaf geloof ik. Heb geprobeerd overal snel te rijden en hindernis 6 nam ze zo :D Had na 10 per ongeluk linkerpaadje genomen ipv rechts, dus kwam wat scheef voor 11, maar ze deed hem zo :D Daarna cross foutloos uit gereden :D Echt super!
Had nog 6e prijs, heb nu alweer zin om nog een SGW te doen, ga op startlijstne kijkn of er nog ergens plaats is :) Wel lange dag.. 9u vertrokken, 20.10 terug..

Ben ook benieuwd naar foto's, heb er geloof ik maar 2 gezien (bij waterbak en buitenbak)?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:57

Ik heb eindelijk weer eens in de cross gestart.

Dressuur was te braaf, ring was op de korte zijdes glad en kon er niet meer fijn aan rijden. Had 175.

Springen foutloos.

Cross ging heel mooi van start, 1 beetje dicht, 2 en 3 erg fijn (daar stonden ook mensen foto's te maken, daarna heb ik er niet meer op gelet). Opsprong ging mooi, afsprong liet hij zich braaf zakken. Tempo tussendoor was ook goed. Op de greppel kregen we helaas 2 stops. Vond het wel fijn dat de hindernisjury heel duidelijk zei 1e weigering, 2e weigering. Bij de 3e poging stond iedereen aan te moedigen en ging vossie er toch maar over. De hindernis boven op een bultje deed hij ook fijn, waterbak ging mooi, zandzakken moest ik hem iets aanmoedigen met zweepje. Werd ondertussen vierkant gestoord van mijn crosshorloge die maar bleef piepen, dus die heb ik in de waterbak uit en meteen weer aangezet.

Veterinair was 2x goed, dus ik kan voor komend weekend wél lekker slapen :Y) .

Was erg tevreden over vos, die 2 stops konden me niet zoveel schelen.

Bijleesrondje volgt morgen, ik heb iig ontzettend veel bekenden (waaronder ook veel bokkers) gesproken. Ook nog een aantal op de kiek gezet :)

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:06

Magriet en marije suer gefeliciteerd. Na zulke uitslagen heb je altijd al weer zin in de volgende keer :D .
Mirthe: hadden al kort gesproken. Gelukkig was je zelf wel tevreden ondanks de stops op het greppeltje.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:23

TheHorseInn schreef:
Welke was 11 dan?

Heb je foto?

http://img411.imageshack.us/f/foto0070o.jpg/
@Kylyco: Dankje :) Heb al even zitten zoeken, maar Hattem is voor mij nog redelijk te doen en die zit al vol. Voor de rest allemaal langer dan 2,5u rijden..Jammer! Volgend jaar maar weer!

Nieeenkeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:26

_Daphne schreef:
Nieeenkeee schreef:
Hihi ja klopt. Jij was nummer 22 toch? :9
Dankjewel :)

jaa klopt! haha leuk! :D

hihi grappig, :)

Jaaa ik wil ook foto's , ik heb inderdaad ook bij bijna elke hindernis iemand zien staan:)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:35

Pff.. heb geen fut meer om alle verslagen te lezen, zal ik morgen even doen. :P

Ik ben erg tevreden! Dressuur ging niet geweldig maar toch 208 punten, sinterklaas was vroeg dit jaar. ;)
Springen foutloos maar wel 3 tijdfouten, tijd stond heel krap. Cross een weigering op 13, had eigenlijk het alternatief willen nemen maar hij ging zo fijn dus ik dacht ik ga rechtdoor. Het leek alsof hij het greppeltje pas op het laatste moment zag want hij ging vol in de ankers vlak voor het greppeltje, dat doet hij normaal nooit.

Ben dus echt tevreden over mijn puppy die net 4 crosstrainingen heeft gehad, twee parcoursjes heeft gesprongen en pas een half jaar onder het zadel is. :P Wordt echt een toppertje! Hij pakt het allemaal zo makkelijk en fijn aan.

Edit: Oja, ben nog wel gelanceerd met het inspringen, meneer werd een beetje te vrolijk. :P
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 19-09-10 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:38

Mijn cross ging echt super goed :)

Ik had gisteren al gelopen dus dat was wel fijn. Met de dressuur had ik 176 punten. Daar was ik wel blij mee.

Bij het inspringen voelde de bodem echt dramatisch, maar Vitalis voelde wel fijn. Het springparcours ging goed en ik was foutloos en binnen de tijd.

Daarna de cross, ik heb wel het alternatief genomen voor de greppel, ik vond het niet veilig genoeg voor Vitalis. Na de laatste hindernis ben ik echt in rengalop naar de finish gegaan. Ik weet mijn tijd nog niet maar het zit er wel in dat ik binnen de tijd was. Ik ben heel benieuwd naar mijn tijd :)

Uiteindelijk ben ik vierde geworden. Best netjes voor de tweede keer crossen :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:40

Niemand was binnen de tijd. ;) Fijn dat het zo goed ging!
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 19-09-10 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:41

Oke, nou dan zat ik er waarschijnlijk wel dicht tegen aan. :)

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:43

Ik ben ook weer thuis na een lange dag, ben moe dus even een kort verslagje. :)
Dressuur ging naar mijn gevoel goed ondanks de bodem, 190 punten. Met het springen was ik na 4 hindernissen het ritme kwijt wat resulteerde in noodsprongen maar toch foutloos met 3 tijdfouten. Bij de VA een hartslag van 64.
Toen de cross in. Kon niet echt lekker ritme krijgen door al die kronkelpaadjes maar pony deed het heel braaf. Helaas 1 weigering op de waterinsprong. Was eigen schuld, wilde even kijken hoe de pony daarop reageerde gezien ze tijdens de crosstrainingen dit heel goed doet. Gelijk het alternatief gepakt waar ze zo het water in liep. Ruimschoots buiten de tijd maar dat had ik ook wel verwacht. Toen weer naar de VA en een hartslag van 60.

Al met al ben ik zeer tevreden op m'n ponietje en ga ik met een goed gevoel naar de Utrechtse Kampioenschappen in Barchem.

Voor iedereen die goed gereden heeft: +:)+
Voor bij wie het minder ging: :(:) kop op, de volgende keer beter.

edit: stonden er overigens nog andere fotografen in het parcours dan de eigen fotografen van de Berkenruiters? Heb er een hoop gezien onderweg.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:45

Hey Marloes, stond jij vanochtend naast mensen met een valkje? Heb daar bij staan praten (draaide uit op een best wel hilarisch gesprek volgens mij) en dacht je te herkennen. :)

Jammer van je weigering!