[SGW] Sgw Gorssel Verslagen

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:45

Is bijna elk jaar dat sommige hindernisrechters niet zo kundig zijn maar dat komt omdat bijna niemand daarvan zelf sgw rijd of zich ervoor interesseerd. Mag natuurlijk absoluut geen excuus zijn en Semper is heel duidelijk dat het een zeer belangrijke functie is! Ook zijn er 2 avonden waarop de regelementen worden doorgesproken alleen komt niet iedereen... Daardoor worden er onnodig fouten gemaakt wat heel erg vervelend is natuurlijk. Er is ook een crossloop voor de leden, vrijwilligers enz maar er zijn elk jaar mensen die het niet nodig vinden te gaan. Er is helaas niks aan te doen omdat je mensen niet kunt verplichten die instructieavond te volgen want dan houden we denk ik niet veel mensen meer over die het willen doen. Gelukkig zijn er ook vele die wel komen en de regelementen soms nog beter kennen dan de ruiters. Zelf bereid ik me ook goed voor want het blijft een grote verantwoordelijkheid aangezien semper af moet gaan op jou oordeel.

Ik heb vanochtend heel wat goede combinaties rond zien gaan zag er super uit. Sommige hadden pech en 1 paard is zelfs weggerend nadat de ruiter eraf viel. Die hebben ze ietsje uit de richting gelukkig weer terug gevonden. Zag ook nog een soort steiger spring kruip over hindernis actie op de molenwiek, zag er spectaculair uit. Maar het was wel foutloos.:Y) Vond het allemaal weer gesmeerd lopen dankzij de goede voorbereiding van de vereniging.:) Zo nu een beetje duimen voor droog weer morgen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:46

@ muriel dan heb jij ook bij mij proef geschreven. Eerlijk gezegd snapte ik niks van mijn punten en stond er ook amper commentaar op. 2 regels.
Jiska reed voor mij in de cross. Hopelijk heb je schimmel die erna komt ook op de foto :D
@ Noor balen zeg. Ik weet niet wat mijn paard daar eng vond. Misschien de zandzakken. Normaal is het niet echt een angsthaas maar ze snapte echt niks van die hindernis. Principe ga ik thuis maar even namaken. Ik ben doorgereden dus zal wel een brief krijgen. Ben er niet trots op maar gelukkig wel met een goed gevoel geeindigd. ik heb jou ook niet gezien..

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:46

@ muriel ja dat kan heel goed kloppen moest in ring 7 dressuur rijden.
@ noor jammer zeg.

Zie net de uitslagen lijst op het internet. Ben gewoon 1e geworden :=

Zouden ze prijzen opsturen weet iemand dat?

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:47

Chartje schreef:
@ noor jammer zeg.

Ok, dan had ik het vast goed! :D
Gefeliciteerd!! Geen idee, of ze dat opsturen.. Ik zal het zo even aan mijn zus vragen, die zit op het secretariaat ;)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:48

Moderatoropmerking:
Fotografen kunnen zich melden in het fotografentopic hier op SGW.
Vragen en vermeldingen over van welke startnummers er foto's zijn is hier niet de bedoeling en worden verwijderd.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:48

Chartje schreef:
@ noor jammer zeg.

Top zeg! Gefeliciteerd +:)+ !

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:57

Muriel schreef:
Chartje schreef:
@ noor jammer zeg.

Ok, dan had ik het vast goed! :D
Gefeliciteerd!! Geen idee, of ze dat opsturen.. Ik zal het zo even aan mijn zus vragen, die zit op het secretariaat ;)

O dat zou fijn zijn als je dat wil vragen.

Sim

Re: Sgw Gorssel Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:08

Gefeliciteerd Chartje.
Mij hebben ze als gediskwalificeerd staan in de cross, maar dat klopt dus niet. Had 3 weigeringen op verschillende hindernissen en dus niet op dezelfde of 4 in totaal. Beetje jammer maar niets aan te doen. Had ik maar moeten blijven voor de uitslag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:25

Ik sta wel goed. Was maar 17,6 sec buiten de tijd ondanks dat geklooi bij de molenwiek..Wil niet weten waar ik geeindigd was zonder die stops..

Foto's leuk op de foto staan erop en eindelijk een keer een leuke foto!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:28

Gefeliciteerd Chartje! :D
Wat ontzettend jammer Noor.

Zo, Vero is gewassen en gevlochten en de auto is ingepakt! Ben er klaar voor. :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:30

De mijne staan ook gewassen en gevlochten, wekker gaat om halfvier :oo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:32

Ik slaap morgen lekker uit. Iedereen succes!

Overigens heb ik ivm de bodem grote vierkanten stiften gedraaid. Vond met name de grasbodem behoorlijk zompig!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:32

Dat is op de tijd Lielle!

Ik hoef morgen pas tussen 9 uur en half 10 bij de vriendin met wie ik mee ga te zijn, dus ik ga zo nog even op stap :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:34

Jeetje Mistid dat jij daar de energie nog voor heb. Jij had wel weer de mazzel van een geweldige fiets :D
Ik heb geen energie meer.

Ik had gewoon mijn standaard vierkante met widiapunt. Niet de mini's maar de maat erna. Het was verder niet glad.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:35

Ik vond het een hele eerlijke cross! In ieder geval voor de M-paarden, de rest heb ik niet echt op gelet :o Maar die trakheners voor de L en de M waren wel heftig hoor :oo

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:36

Dat is vroeg Lielle, alvast succes met opstaan!

Dan hoop ik helemaal dat het niet heel veel gaat regenen morgen.. Had al vierkante klaar gelegd gelukkig. :)
Hoef morgen ook pas rond half 10 weg...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:38

Die trakehners vond ik reuze meevallen eerlijk gezegd. Niet breed en goede grondlijn + boom ver naar voren. Ik vond het sowieso niet zwaar staan, in geen enkele klasse muv het water voor het L. Punt voor het L moet je volgens mij de bocht Gied uitrijden dan krijg je een mooie lijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:39

Lielle, Heb je maandag een dagje vrij genomen? :D Succes morgen!
Ik zie hele mooie foto's voorbij komen! Evie_Bandido heeft ook een goede cross gehad, aan de uitslagen te zien!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:39

caro29 schreef:
Jeetje Mistid dat jij daar de energie nog voor heb. Jij had wel weer de mazzel van een geweldige fiets :D
Ik heb geen energie meer.

Ik had gewoon mijn standaard vierkante met widiapunt. Niet de mini's maar de maat erna. Het was verder niet glad.

Ik heb de cross niet gestart dus nog energie te veel :Y)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:40

:wave:

Uk ging vanmorgen erg fijn met de dressuur, bleek ook uit de punten, 2e met 209. :D
Met springen ging het wat minder, ze was erg heet en wat ongecontroleerd, en daardoor miste ik hindernis 3 even :o en later nog een balkje. 10 strafpunten in totaal.
Cross ging echt fijn! Foutloos en 11 seconden buiten de tijd :j . Ze komt steeds erg terug op de sprong, wat het ritme wat weghaalt en wat natuurlijk ook tijd kost, verbeterpuntje. :)
Maar heb verder fijn gereden, en ze ging als een speer. :D Puntje ging wat moeizaam omdat ze wat teveel terugkwam, molenwieken zonder twijfel. Ook het water deed ze super, toch een tijd geleden dat ze er zo ingesprongen is.
Vond het echt een ruige cross! Niet te makkelijk maar ook zeker niet te moeilijk, vond hem echt stoer. :j

We zijn uiteindelijk 4e geworden. :D Top pony. :+:

Erg zonde Noor, was je nog aan het filmen maar helaas, bracht geen geluk. ;( Wel fijn dat je nog een tijd door kon en dat ie m heeft gesprongen, hij was echt bang :(:)
Jammer Caroline! Waren erg veel stops op indd, was ook een kijkerige hindernis.
Heb Laura nog gezien op het open veld :j
Simmie kwam ik nog tegen toen ik richting het springen ging. :D
Lielle heb ik ook nog even gezien, jammer dat het niet fijn voelde, wel fijn van je wps! Sterkte morgenvroeg. :=
Mirthe :(:) Stoute pownie, erg zonde!
Gefeliciteerd Chartje!
Mooie foto Muriel! :D Dankjewel! Komen ze ook nog ergens in groot formaat? O:)
Super stoer Jetske! Echt stom van je dressuurpunten, maar een superdebuut toch!
TG: Jammer van de dressuur, hoop dat ie er wat van heeft geleerd! Wel fijn dat je lekker hebt gecrosst :)

Leukopdefoto heeft geen foto's van mij. ^)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:40

Nope, gewoon werken. Worden we groot van :D

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:41

Nou misschien is dat dan ook mijn gebrek aan ervaring hoor Lielle :) Ik vind trakheners sowieso al niet je van het en ben alleen die van mijn stal (bronsveld) gewent

Ik heb trouwens TeeGee, PB, Jetske en Mistid nog gezien :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:42

Lielle, klopt. Punt vond ik lastig met verkennen, maar het aanrijden (bocht goed uitrijden) viel me alleszins mee.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:50

Dit is wat ik heb onthouden van alle verslagjes:
Mistid: Balen van je springparcours.
Teegee: Ik zag je uitslag en vroeg me al af wat er gebeurt was, zo te lezen wel een goede reden, hopelijk heb je er de volgende keer profijt van.
Noor: Jammer zeg dat je niet bij het water bent gekoemn, ik heb je moeder nog gesproken voor je ging springen (ze heeft me nog helpen zoeken naar mijn coupon, die mijn moeder blijkbaar al had meegeneomen :+ )
Caro: Als ik die hindernis zo zag zal het mischien het gaas geweest zijn waar de paarden zo van schrokken, de rest van de hindernis was vrij normaal (snap ook niet helemaal waarom ze dat ertussen hebben gehangen :? )
Corien: Jou heb ik in Gorssel al gesproken, al met al een geslaagd debuut, jammer van der weigeringen maar dat waren gewoon lastige sprongen en zeker voor de eerste keer L.
Lielle: Ik heb je in de M langs zien komen op hindernis 4, zag er netjes uit :D !
Simmie: Balen zeg, gelukkig heb je wel alle onderdelen kunnen rijden.
Chartje: Gefeliciteerd met je eerste prijs!
Hilde: Jij ook gefeliciteerd.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:53

Snoek idd was L hc :)
caro balen van je punten! en de molenwiek.. vond hem ook niet zo makelijk, zeker met dat groene zeil :=
skippy netjes gecrosst dus! gefeliciteerd
chartje netjes gereden!! gefeliciteerd met je 1ste plaats :D
simmie fijn dat je alle 3 de onderdelen gereden hebt :)
Jetske *D

Muriel heb je mij ook gehad? snapte niet echt het comentaar onder aan me protocol.. meisje in mijn ring had 227 8)7
Noor :(:) echt balen!!
Lielle pff stoer wijf!! SUCCES MORGEN!! ik ga ook nog op stap maar ben wel gaar als een garnaal, ben zelfs verbrand in me gezicht :)
Hilde jij ook gefeliciteerd :D
Evie hoe heb jij gereden ;) las dat het wel goed ging? (uitslagenlijst ;) )

Vond het idd ook best jammer dat er geen uitleg hing bij de moelenwiek 11a-b hoorde dat je niet een volte mocht maken, maar dat stond nergens aan gegeven.
En idd de trakhener keek jack ook niet naar :D
Water in sprong ging ook netjes, en idd 16a-b vond ik ook geen verschil in ziten :+
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 11-09-10 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt