Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peanutbutter schreef:Haha, ja. De stickers zijn trouwens geplakt op m'n kist! Zeer strategisch op de voorkant voor op stal en de zijkant voor als hij in de trailer staat. Je kan er niet omheen!
bianca1980 schreef:Vandaag kwam de paard en sport binnen en daar staan ze ook in !!!! in dat reclame blaadje. Ga het toch maar eens serieus overwegen, maar wil het toch ECHT wel eerst in reallife proberen of het ook echt wel wat meerwaarde heeft ten opzicht van een emmer en borstel, wat ik al jaren doe.
Simmie schreef:bianca1980 schreef:Vandaag kwam de paard en sport binnen en daar staan ze ook in !!!! in dat reclame blaadje. Ga het toch maar eens serieus overwegen, maar wil het toch ECHT wel eerst in reallife proberen of het ook echt wel wat meerwaarde heeft ten opzicht van een emmer en borstel, wat ik al jaren doe.
Heb ik ook gezien. Ze zijn daar wel een stuk duurder. Zelfde grootte als die in WW kost daar 239 euro.![]()
En die kleinere heb je echt niks aan op een SGW. Zeker niet als het heel warm is (Maarsbergen bv) en je meerdere keren wilt koelen.