Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ruud_O schreef:We gaan het opnieuw proberen in Gorssel.
Hopelijk kom ik verder dan 2jaar geleden, toen ik bleef hangen op het inspringen voor de cross en ik Oasis licht onregelmatig heb teruggetrokken.
Hier nog een impressie van vorig jaar
!
. Ziet er wel uit als goed stuurwerk bij de waterbak voor de M pony's/L paarden. Of lijkt dat maar zo? (erin over dat boompje dan links om de sprong in het water heen en dan weer een stukje naar rechts voor die oxer) Jetske schreef:Ziet er wel uit als goed stuurwerk bij de waterbak voor de M pony's/L paarden. Of lijkt dat maar zo? (erin over dat boompje dan links om de sprong in het water heen en dan weer een stukje naar rechts voor die oxer)
Bij semper zijn ze al (stond in de nieuwsbrief) sinds maart met alle voorbereidingen bezig. Ik help niet mee met organiseren ben enkel lid daar en help graag een dagje mee als hindernisrechter.
Weet dus ook niet hoe ze alles neer gaan zetten dit jaar ben zeer benieuwd.
Heb al wel gezien dat het starthok is geplaatst en er her en der materiaal klaarligt voor de hindernissen, ben benieuwd wat ze dit jaar voor parcour maken.
Weet nog niet welke dag ik meehelp kan namelijk beide dagen. Ik kom denk ik ook de dag dat ik niet help even kijken. ReneeMonty schreef:Simmie schreef:Waar staat het starthok Renee? Zelfde plaats als vorig jaar?
Nee hij staat weer op het eigen terrein van de vereniging naast de vanaf de weg gezien voorste binnenbak. Ik vind het persoonlijk handiger dan waar hij vorig jaar was omdat het nu dichter bij het parkeren en de kantine is.
. De start dus weer naast de manege. Dus dan is de route weer andersom dan afgelopen jaar neem ik aan.
Compleet gebaseerd op de opening van het starthok. Volgens mij vonden meerdere mensen de start een beetje ver lopen.
Ik weet niet waar het springen is dat kan op dezelfde plek zijn of op 1 van de weilanden er zijn meerdere optie's mogelijk rond semper dus dat is afwachten.