Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihihih willem holleeder
veel plezier in barca!!
moet niet gekker worden
Avond!!!
Jipje heb ik in de dressuur op een bustrens van sprenger dynamic en in de het springen op een pessoa bitje. Anoes loopt in het springen op een dubbelgebroken kneveltrens en in de dressuur een dubbelgebroken watertrens, gaat nog steeds lekker dus weinig reden tot verandering

Aan de ene kant snap ik het wel waarom mensen geen geld meer naar 555 storten (kijk naar het geld van de tsunami, veel geld is daar niet eens terecht gekomen), maar toch eigenlijk triest...
Dan kan je lekker op zoek naar iets anders (zonder al te veel druk). Wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan? 

Nogal een last-minute plan. Mijn (ex)huisgenoten zitten daar in een huisje en er waren nog bedden vrij. Nu maar hopen op iets beter weer 

......
. Denk dat ik vanavond maar eens ga boeken (zal mijn ouders ook even inlichten dan haha). 
. We zijn vorig jaar ook geweest, dus we gaan nu ook wat meer (of eigenlijk nog meer) tijd op het strand doorbrengen. Uiteraard wel de stad in, maar vooral lekker relaxen! Fijn dat Corion zijn been weer opknapt. Had hij een klein wondje dat het zo ontstoken raakte?
Mooi dat je rustig aan op zoek kunt.