ik vond het ook een beetje te ver gaan. Het was wel een jong meisje met zo'n lief kleine pony'tje maar ik vind het eigenlijk maar een beetje aandachttrekkerij.
helaas mocht ze alsnog niet mee doen! Zal ook wel te gek zijn, anders was het hek van de dam
heleenxx
Geplaatst: 10-08-10 23:08
Ik zag het ook. Ach, een zielig meisje met ponietje doet het altijd goed. Mijn aandacht trok trouwens vooral naar dat veel te grote slecht liggende zadel
Avond!!! @Mootje: Mooie opening hoor! Erg leuk gedaan! En hopelijk heb je morgen ook weinig/geen last van je mond! @PB: Wat fijn dat het weer goed is tussen jou en je vriend! @Snoekiej: Super dat je weer met Vorstin mag beginnen en ze weer gezond is verklaard! Moet je dan nog een keer terug voor controle? @BVW: Dat is ook wel heel erg vervelend terug komen van je vakantie! Sterkte voor jullie en de eigenaar van het paard! En ik vind het ook wel erg ver gaan over dat starten op de friese kampioensschappen bij hart van nederland @Noor: Dat is niet vervelend om een reisje naar Barcelona uit te zoeken! @Sann: Balen van je spierpijn, hopelijk ben je er voor vrijdag vanaf! @Caro: Balen dat de ruin zo blijft pullen....
Wat betreft bitjes heb ik ook een behoorlijke collectie ondertussen Jipje heb ik in de dressuur op een bustrens van sprenger dynamic en in de het springen op een pessoa bitje. Anoes loopt in het springen op een dubbelgebroken kneveltrens en in de dressuur een dubbelgebroken watertrens, gaat nog steeds lekker dus weinig reden tot verandering Hier even een flinke baaldag gehad met vanalles wat mis ging/niet zoals gepland ging ed. Ga nu dus maar een tukkie doen, zodat het snel weer morgen is
Woohoo ik ben er ook! Zag dat ik helemaal vergeten ben een foto te sturen voor de OP. Nouja volgende keer dan maar, haha.
Midnight loopt nu met springen en dressuur op een dubbelgebroken watertrensje. Maar twijfel om er met springen wat anders in te hangen. Hij kan zo sterk worden en dan dramt hij door en heb ik niks meer te zeggen. Eerst maar eens kijken of ik het dressuurmatig goed op kan lossen en anders toch maar een pessoa of pelham proberen.
Ik heb het ook op Hart van Nederland gezien met dat meisje. Ik dacht ook al, wat een onzin. Moet ik dan ook hart van nederland inschakelen als ik rottige starttijden heb ofzo?
De boosheid van gisteren is inmiddels wat gezakt. Mijn directeur kwam gisteren nog bij mij op kantoor met de verlenging van een half jaar. Hij deed alsof zijn neus bloed. Heb subtiel wat zaken laten vallen maar hij hapte niet. Dus wacht even tot mijn baas terug is en dan ga ik een gesprek aan. Voor nu teken ik de verlenging en heb ik dus een half jaar om een leuke andere baan te zoeken.
rowo
Geplaatst: 11-08-10 08:03
Leuke opening Ff stipje, voor STEL dat ik wat mis
bvw schreef:
was net op hart van nederland dat een meisje niet mag starten op de friese regiokampioenschappen omdat haar startcoupons niet zijn aangekomen...
Ook gezien... ik dacht ook al: moet je daar al voor naar HVN?
OMG, Hoe triest ben je als ouders om hiervoor HVN te bellen en dat HVN het nog uitzend ook
Gisteren op eenvandaag vond ik wel iets schokkend: Giro 555 gaat niet open voor de overstromingen in Pakistan, omdat de SHO op voorhand al weten dat deze actie gedoemd is om te mislukken Aan de ene kant snap ik het wel waarom mensen geen geld meer naar 555 storten (kijk naar het geld van de tsunami, veel geld is daar niet eens terecht gekomen), maar toch eigenlijk triest...
JN, Hopelijk gaat je dag vandaag wel beter! Marjan, Slim om toch te tekenen Dan kan je lekker op zoek naar iets anders (zonder al te veel druk). Wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan?
Ik heb de HBO opleiding Logistiek en Technische Vervoerskunde gedaan (hele mond vol, haha).
Hoe is het vandaag met Corion zijn beentje?
viefdepief
Geplaatst: 11-08-10 08:26
Goedemorgen
Nou mocht ik ergens niet meer kunnen bijschrijven dan weet ik ook wat ik moet doen...
Marjan: Wat vervelend dat er gewoon gedaan werd alsof er niks aan de hand was. Kan me voorstellen dat je wel getekend hebt om in die extra tijd opzoek te kunnen naar een andere baan Benthe: Hoop dat vandaag meer jouw dag gaat worden Mootje: Heel dubbel zoiets.. Wel echt triest ja.
Ga zo eens even wat inkopen doen want ik ga morgen t/m zaterdag naar Schiermonnikoog Nogal een last-minute plan. Mijn (ex)huisgenoten zitten daar in een huisje en er waren nog bedden vrij. Nu maar hopen op iets beter weer
Heb ook nog een fotootje van Woll van zaterdag, vond hem zo leuk met die spiegel
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-10 08:26
Gisteren kwamen er allemaal troepjes uit en zijn kogel was weer hetzelfde als het andere been. Ik stap er vanavond dus weer op. Alleen ik zie er uit als Frankenstein
Goedemorgen! Idd, behoorlijk triest van die ouders ...... Marjan, "netjes hoor" van je directeur, vreemde gang van zaken. Wat voor werk doe je?
Hebben een mooi reisje gevonden, moet dan wel de clinic van Tim Lips afzeggen. Maar goed, je moet er wat voor overhebben hè . Denk dat ik vanavond maar eens ga boeken (zal mijn ouders ook even inlichten dan haha).
viefdepief
Geplaatst: 11-08-10 08:28
Wel echt een ontsteking dus als er allemaal troep uit is gekomen.. In ieder geval fijn dat het er nu uit is
Marjan: Als ik mijn vriendje er zo over hoor zijn is er in die sector nog wel wat te vinden aan banen toch ?
Marjan, jij kan volgens mij inderdaad zo weer ergens aan de slag! Je hebt al je rijbewijzen, maar je wil zeker op kantoor? Noor, Leuk een reisje, waar naar toe? Vief, Inderdaad een ontsteking. Ik denk door een helende kroonrand i.c.m. de waterbakken in Hernen!
Mooie foto zeg Vief! Daar kun je mee thuiskomen, mooie sprong! @ Mootje: naar Barcelona . We zijn vorig jaar ook geweest, dus we gaan nu ook wat meer (of eigenlijk nog meer) tijd op het strand doorbrengen. Uiteraard wel de stad in, maar vooral lekker relaxen! Fijn dat Corion zijn been weer opknapt. Had hij een klein wondje dat het zo ontstoken raakte? @ Marjan: idd een mond vol Mooi dat je rustig aan op zoek kunt.
Ik denk dat ik wel wat kan vinden ja, maar heb nu de tijd dus ga op zoek naar iets wat me echt leuk lijkt. Heb inderdaad mijn rijbewijzen (bijna) allemaal. Maar het chauffeuren is hobby voor mij, zou ik niet dag in-dag uit willen doen, plus dat we nu met de 48urige werkweek zitten en je er dus niet goed meer geld in kan verdienen. Ik heb fulltime op de wagen gezeten en toen verdiende ik in 60 uur wat ik nu in 30-40 uur kan verdienen. Wil graag op kantoor en af en toe op de wagen zoals ik nu ook doe.
Mootje fijn dat Corion zijn been de goede kant op kan. Heb je veel last van je tandartsbezoek? Ik ben doodsbang voor de tandarts, al 7 jaar niet geweest maar dit jaar moet ik gaan van mezelf. Heb gelukkig nergens last van, verzorg mijn tanden goed.
Vief, wat een gave foto joh.
Noor, Barcelona lijkt me erg mooi. Ben er nog nooit geweest. Ik zit nu op de verkoop binnendienst en afdeling logistiek. Heb het eerste klantcontact, maak offertes, probeer het spul te verkopen en als we het verkopen koop ik het in en regel ik dat het getransporteerd word naar het werk. Ook plan ik een aantal binnenvaartschepen in. Een deel van de faturering was al mijn taak en nu mijn collega verspannen thuis zit al een paar weken, heb ik de hele boekhouding onder mijn hoede.