Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar veel erg uit de buurt. Kan wel voor een keer, maar dat gaat in een seizoen niet meerdere keren mogelijk zijn vrees ik...
alleen waterbak loop je naar beneden erin dus maar dat was voor mij geen probleem. 
texelse schreef:Barchem vind ik een hele pittige cross. Vorig jaar bij het verkennen "liep het me bijna dun door de broek".
Ik heb altijd het gevoel dat als je foutloos door Barchem heen komt, dat je klaar bent voor een hogere klasse. De B-cross ken ik niet, maar het lijkt mij geen geschikte cross om te beginnen, (als het niveau net zo is al de L) maar wel een prachtige cross, heerlijk terrein, maar een debuut daar????, nee.
Simmie schreef:Diepenheim is een leuke cross. Wel een spannende waterbak want er zit een trap in waar het water vanaf stroomt. Het ene jaar moet je er van af, maar het komt ook voor dat je de waterbak van de andere kant moet nemen en dan moet je er tegenop. Kan lastig zijn met een paard wat nog niet bevestigd is op het water.
Ga er zelf ook heen (L-paarden) en ben benieuwd hoe mijn (safe op het water) paard er op reageert.
(paard kan het ene moment alles weigeren en de volgende dag weer alles springen; ze is af en toe wat eigenwijs en dan keldert haar zelfvertrouwen tot beneden 0, maar goed van Rob mocht ik het proberen). 
??sanurie schreef:Handig al die reacties!!!![]()
Ik ga volgende jaar starten, heb me ouders overgehaald![]()
![]()
Ik dacht aan Markelo, leuke afstand voor mij, niet super ver namelijk.
En van de foto's die ik kon vinden ziet het er niet super zwaar of moeilijk uit.
Kan iemand mij hier meer over vertellen??
Dit is mijn lijstje voor de eerste paar wedstrijden.
- Markelo
- Etten-leur
- Castenray
- Oudkarspel
- Leidschendam(Vlietlanden)
Jullie mening graag of dit goede keuzes zijn??
Groetjes
) ik zou markelo niet echt aanraden als eerste cross puur door die heuvels er in, je krijgt geen ritme daardoor