Er is toch niks gezegt over de organisatie die was namelijk top!
Maar over hindernissen meer niet

@guusjuh ik ben het wel met simmie eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als de organisatie het wil kunnen ze dit toch allemaal lezen? Hebben het alleen over sommige hindernissen gehad. Ook apart dat ze er over begint bij de prijsuitreiking.
En klopt, ging net goed bij de waterbak (en heb ook nog es net een nieuw zadel waar ik pas 1 keer eerder mee gereden heb, dus t zat allemaal nogal "vreemd"
)

Chartje schreef:@mel een voordeel ze is echt niet bang voor waterwant als ze zelfs die waterbak in wil
.
ik ben nog 7de geworden. Had ik niet gedacht omdat ik het heksenoog had overgeslagen

dus heb ff echt geen puf, mn ogen vallen gewoon dicht.
Simmie schreef:Guusjuh schreef:Overigens begrijp ik niet helemaal waarom er vooraf zoveel opwinding was over het terrein. Ik heb een heerlijk ritme gehad, mede door de begeleiding bij het lopen wist ik welke lijnen ik moest nemen en kon ik alle hindernissen goed aanrijden. Door de vriendelijke opzet, (met elkaar starten, langs mogen rijden, hulp bij water en hindernissen) vind ik het een super wedstrijd voor beginners.
Niet denigrerend bedoeld, maar als je wat meer ervaring hebt een aantal officiele wedstrijden hebt gereden en dus wat meer kijk hebt gekregen op wat wel en niet fair is zul je het ws wel begrijpen.
Je kunt echt wel aannemen dat de personen die hebben gezegd dat SOMMIGE hindernissen in lunteren niet fair zijn, genoeg ervaring hebben om dat te weten/zeggen.
Bienotje schreef:Alhoewel, ik verbaas me even over het 'met elkaar starten' wat je noemt guusjuh.. Was dat aan de orde?

MelanieB schreef:Mennn, ik heb spierpijn, niet gezond.![]()
Echt die spieren naast je nek haha, au
.
!