Evelien, jammer van je foute passage bij de stormbaan met Wendel. En Capri had blijkbaar geen last van warmte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alle andere paarden stonden rustig stil en die van mij stuiteren gewoon rustig door. Ik had geloof ik meer last van de warmte, toen ik van Capri af kwam ben ik even gaan zitten, ging bijna van mijn stokje.
) 
Goed gedaan hoor!Simmie schreef:Stoute Simmie!!!Niet mogen verkennen bij het water hadden wij ook last van. Stiekum toch gedaan....
En de cross heeft blijkbaar een kalmerende werking op je paard. Volgende keer beter!
en een
?
De paarden (en wij ook) waren blij dat we weer thuis waren 
Het leek mij ook wel leuk en leerzaam, maar we moesten toch echt naar huis.
en prijswinnaars gefeliciteerd!

Had behalve voorlezer verder geen hulp, maar dat gaat gelukkig heel makkelijk met Senwood. Die maakt zich niet druk, dus we rommelen gezellig aan zo saampjes.Jobke schreef:Die sjoelbak!!!! Mijn schoonvader heeft die oa gemaakt. Echt een stoer ding.
Eerst morgen nog Astrid. Heb maar 8 gaten in de L en de M. Dus ben erg blij!
Ruud_O schreef:Ah Astrid, dan stond je ook praktisch naast ons. Wij stonden 2 trailers verder op met een blauw gele trailer.
Fijn dat ook jij een goede dag had ondanks de stop.
heerlijk dat je weer fijn gereden hebt en veel plezier op de Bronsweg..
dat was niet eens bij mij opgekomen!!!! Jobke schreef:Die sjoelbak!!!! Mijn schoonvader heeft die oa gemaakt. Echt een stoer ding.
niet alleen de sjoelbak maar al die componenten bij elkaar, echt CREA BEA iemand geweest om dat uit te bedenken.
als dat wel zo is dan zou ik hem ook nog wel graag via mial willen als dat kan.