Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Inderdaad een belachelijke hindernis. Wie die bedacht heeft.....
Maar, het zal je verbazen hoeveel mensen dat ding nog springen en er zijn zelfs instructeurs die hun leerlingen dat heksenoog/greppel laten springen. Onbegrijpelijk, zijn echt 2 totaal verschillende hindernissen....
xxitsmexx schreef:Ik spring die heksenoog wel altyd daar. Maar dan wel het liefst via de kant dat het greppeltje zit. Dan heb je bijna een bulfin/heksenoog in 1.
Wel is deze hindernis flink gekapt. De sprong is veel lager geworden en hoger uitgesneden. De sprong is nu denk ik maar 50 cm ofzo.
Ik zit nog te twijfelen of ik mee zou doen.
belachelijk eigenlijk
of vriendin vinden die mee wilt!
Maar juist in het naseizoen is alles 'dichtbij'..

MelanieB schreef:NoireIdylle schreef:Heb me net ook opgegeven voor de 80cm. met NoireHeb er al zin in!
Leuk!! Zie ik je vast wel haha
Ik heb gisteren helemaal de smaak te pakken gekregen bij Lozeman. Ik ga voor de 17e nog even een keer "spelen" in de tuin van Gert Boonzaayer en dan Lunteren mn eerste oefen. Verder nog opgegeven voor 3 trainingen in het najaar en wil een paar keer oefen rijden in Biddinghuizen. Op voorhand alvast Bathmen en Hattem officieel opgegeven.. Zo leuk een nieuwe uitdaging