Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
!
(brave goedzak
), toen maar aan de rechterteugel een volte ingetrokken en teugel gepakt, verder super doorgereden met fijne afstanden, Bam gooit er standaard 1 balk af in het parcours maar vandaag met die volte natuurlijk ineens niet, toch weer 4 punten
.
.
.
, was echt zo'n foto als dat je wel eens van een internationale wedstrijd ziet, echt wonderbaarlijk dat ze er ,gelukkig, zo goed vanaf zijn gekomen zeg. 
Evie_Bandido schreef:Ik las dat iemand mee was met de M-combinatie die over de kop ging, ik heb bij de fotograaf de foto gezien waarbij het paard met zijn nek dubbelgeklapt op de grond lag en de ruiter half in de lucht, was echt zo'n foto als dat je wel eens van een internationale wedstrijd ziet, echt wonderbaarlijk dat ze er ,gelukkig, zo goed vanaf zijn gekomen zeg.
saskiaojan schreef:Evie_Bandido schreef:Ik las dat iemand mee was met de M-combinatie die over de kop ging, ik heb bij de fotograaf de foto gezien waarbij het paard met zijn nek dubbelgeklapt op de grond lag en de ruiter half in de lucht, was echt zo'n foto als dat je wel eens van een internationale wedstrijd ziet, echt wonderbaarlijk dat ze er ,gelukkig, zo goed vanaf zijn gekomen zeg.
Dat was mijn baas....Gaat goed met beiden hoor!
ponyparadijs schreef:De tante van Ilona Bos? Dat zegt me dan weer niks! hahahaha! Maar goed het is een naam om te onthoude n dat je er geen les van wil.
Jammer dat het niet van Ronald was. Daar hebben we een aantal trainingen van gereden en die is echt luid en duidelijk!

Snoekiej schreef:Organisatie van de oefencross was idd wel een beetje slordig geregeld. Gewone meiden die ons moesten begeleiden, heel veel wachten omdat de vorige groep nog bij de hindernis ervoor was, heel veel weigeraars (en niet goed oplossen). Maarja, ik was al zo blij dat ik mocht rijden, dat ik me er verder buiten gehouden heb. De rest van de organisatie vond ik wel super en de cross vond ik erg mooi!
wat vervelend voor Amber! Helaas weet ik ook hoe ze zich voelt!