Ik lijk wel een kreeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, balen ik weet dus hoe het voelt, ben wel blij dat ik dit keer wel door het springparcours kwam.
_Yvonne_ schreef:Normaal gesproken is die van mij juist heel fijn op het weiland. Ze heeft de hindernis al ver van tevoren in zicht en gaat dan recht op haar doel af. Jammer van je weigering op 2, maar verder netjes hoor!Op het open veld rijden zoals nu bij 1/2 en 10 tm 15 had ik zo nog nooit gedaan in een cross en ik moet zeggen dat het moeilijker is dan dat t lijkt. De paarden gaan dan veel meer zoeken en slingeren ipv rechtdoor. Of hoe hebben jullie dat ervaren?
We kunnen zowat wel een clubje beginnen
Echt heel balen. Jij dus al voor hindernis 1. Ik er vlak na helaas. Gelukkig kon ik nog wel een stukje doorrijden, maar dat hielp niet veel. Ga jij zondag nog trainen in Lunteren? Misschien dat je het dan nog met Rom/Michiel kan bespreken en dat die tips hebben. Snoekiej schreef:_Yvonne_ schreef:Normaal gesproken is die van mij juist heel fijn op het weiland. Ze heeft de hindernis al ver van tevoren in zicht en gaat dan recht op haar doel af. Jammer van je weigering op 2, maar verder netjes hoor!Op het open veld rijden zoals nu bij 1/2 en 10 tm 15 had ik zo nog nooit gedaan in een cross en ik moet zeggen dat het moeilijker is dan dat t lijkt. De paarden gaan dan veel meer zoeken en slingeren ipv rechtdoor. Of hoe hebben jullie dat ervaren?
Jij ook al SaskiaWe kunnen zowat wel een clubje beginnen
Echt heel balen. Jij dus al voor hindernis 1. Ik er vlak na helaas. Gelukkig kon ik nog wel een stukje doorrijden, maar dat hielp niet veel. Ga jij zondag nog trainen in Lunteren? Misschien dat je het dan nog met Rom/Michiel kan bespreken en dat die tips hebben.
)
helaas is en blijven het dieren!
vinet snapt dus het nut niet van een afsprongetje, waarom jezelf rustig laten zakken als je ook heel overdreven hoog en ver kan springen?

pol013 schreef:En jij denkt dat ik dat hoor?En er ook echt erg in heb wat er daarvoor gebeurd is?
Citaat:Dan bedoelde je mij misschien met je opmerking in dit topic?
Citaat:dan moet ik je teleurstellen dat er geen kwade opzet in het spel was.
Dat ligt aan mij, niet aan jou.
) aan de kant van het veld waar oa de trein opstond. Maar zo snel had ik je nog niet door. Ik heb alleen galopfoto's. Ik PB je! (en nu maar hopen dat ik de goede op de foto gezet heb
)
Wanneer ga je weer crossen?
ikke trots