Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb zelf pfeiffer onder de leden en paard wordt wel nog recreatief gereden door mijn vader maar ze zit niet zo lekker in haar vel. Ik denk mede wegens verveling, je moet haar echt aan het werk zetten en houden. (laatst moest de voerbak (hout) er aan geloven..) En haar conditie is nu ook absoluut niet genoeg om te crossen. Ik ga zelf mn examens in nu, en dan rij ik dus ook zelf niet. Dan zit ik al zo lang niet meer op het paard. (nu geloof ik al 5 weken) en ik weet natuurlijk ook niet of ik het zelf wel vol ga houden. Dus zowel voor het paard als voor mezelf is het beter van niet. Ik denk wel dat ik sowieso kom kijken! (Als het een beetje weer is) en dan zal ik de camera ook wel meenemen.

Cross moet voor mij ook niet echt problemen geven. Enige waar ik echt huiverig voor ben is het springen.. Mijne is, als er dingen te zien zijn, niet zo voorzichtig met balken.. Ben dus bang dat ik net een balk teveel zal hebben. ( 3 toegestaan geloof ik) Is het springparcours naast het crossen? ( zoals bijvoorbeeld bij de vlietlanden)
Nou ja, op hoop van zegen dan maar.
en nog wat bekenden, ben benieuwd hoe het gaat met mijn nieuwe pony. 19 mei onze eerste crossles en dan 6 juni oudkarspel de oefencross