[SGW] SGW Westerbork - Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:11

balen van de mensen die zijn gevallen :(:)
minnie_muis, ik vroeg of je gevallen was, wist niet wie je was maar je bovenlip zag er echt heel erg dik uit, beterschap!
luxket, bah, ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan paarden sinds ik zelf een keer door een ander paard tegen mijn teen :+ geslagen ben, knap dat je nog kon doorrijden :j

prijswinnaars gefeliciteerd :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:12

Justsaar: ben erg benieuwd, want had het idee dat ik daar vloog :+

Hilde: had je idd al gesproken :D
Zepjuh: mooi dat je verder tevreden was.. wel jammer van de waterbak

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 20:12

Noorwijdenes schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*
Verslag en bijlezen doe ik morgen, nu snel eten en op verjaardag. Maar: Jer is te water gegaan!! :D

Mooi! :D
Zaten jullie nog lang vast met de auto? O:)

Margriet_

Re: SGW Westerbork - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:18

Nou voor de liefhebbers een foto! Ziet er niet uit, maar voel me ook niet meer helemaal helder! http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 513357.jpg Tot mijn oog is het dik aan de voor mij linkerkant.

Ah was jij dat! Ik meende al dat het een bokker was! Ben niet meer helemaal helder. :+

Just saar nee dat klopt! Hij liep op de weg idd. Levensgevaarlijk. Dus ik ben daar ook vrijwel direct achteraan gegaan.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:21

het ziet er echt naar uit mm...

oja, als jullie een gek met een muts hebben zien lopen, dan was ik dat :+ vanwege oorontsteking die bijna over is :)

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:22

Dat ziet er niet zo lekker uit! Beterschap ermee.

Haha dat zei judith idd al. Moet je nu nog met een muts op lopen ? :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:23

Gefeliciteerd Hilde met je prijs!
En Kim ook, maar zoiets is wel erg balen zeg. Wie weet was het vertouwen van de toch al zo voorzichtige Sofietje zo geschaadt dat ze helemaal niet meer wilde springen in de cross... Vind dat soort crossers altijd een beetje apart. Laten we maar wachten op de volgende, kunnen we er zo weer achteraan.
Haha Antal, wat lief van jullie! Netjes van Zenn hoor!
Corien, idd jammer van mijn stop, maar dat waren toen nog mijn eigen zenuwen. Heb echt tegen het springparcours op gezien, best dom. Jammer van je waterbak, gaat het wel met je schouder?
Astrid, jij had een prijs. Als je nu nog belt kun je hem nog krijgen, bel je later vergaat hij! Volgens mij 4e?
Netjes Kelly! Heb jou helemaal niet gezien! Waar staat dat dan in de regelementen?
Jammer Ilse, ik wist ook niet dat dat niet mocht?
Leuke filmpjes Antal!
Super Caroline, gefeliciteerd! Je merrie is echt bloedjefanatiek!
Lekker droog Corien :') er waren er bij de waterbak 3 van Roden afgekletst :') Jij, Ilse en weet ik niet
En Rosalie ook super! Zeker na zo'n tijd niet hebben gecrosst!
Wow Margriet, dat is balen! Jeetje! Hopen op een spoedig herstel!
Dankje voor het compliment Caroline voor Yoeri zijn waterbakstukje :D Meno was idd even stout :+
Waren idd erg veel schimmels!
Jammer Bonny! Hoe is het met je been?
Ghehe Margriet, dus het opstartprobleempje na 2 ook :+ 1 sprong hij gigantisch!
Goedzo Rianne!
Jammer van je waterbak Anne!
Fijn Noor :D :D !
Oooh waren we niet de enige die vastzaten :')
Zo Margriet, dat ziet er niet zo best uit!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:23

riannhuh schreef:
het ziet er echt naar uit mm...

oja, als jullie een gek met een muts hebben zien lopen, dan was ik dat :+ vanwege oorontsteking die bijna over is :)

ik heb je gezien, ook voorbij zien komen heb ik ook een foto van!
zal ze morgen allemaal even op inet zetten

@ ilse hahaha ik zag hem net nog ze sprong wel netjes omhoog idd op de foto :P

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:25

Mistid: Dat zeiden ze bij de hindernisjury omdat ernieuwe regels waren ofzo :P
ik zag jou nog wel, op je pony toen je naar de dressuur stapte

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:27

Ja bij 1 van jou ontsnapte bij mij ook een wow. Daar lag gewoon nog zo'n pak. :wow: Hij redde zich wel netjes! Ja na 2 zag ik ook idd! :D Je moeder stond naast ons!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:27

Mirthe: wist wel dat ik gedisk was, maarja normaal wordt je gestopt en moet je je rugnummer enz. inleveren. En ze bleven mooi op de stoel zitten kijken, en aangezien dit al ver voor de hindernis was, dacht ik, ik rijd door.

Justsaar: ben erg benieuwd :D

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:33

ook mijn verslagje:

dressuur 184
springen foutloos
cross foutloos wel paar tijd fouten

Ik heel tevreden, lief paard. <3 Die heeft goed d'r best gedaan.
7e prijs.! :D

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:36

Iedereen gefeliciteerd met de goede uitslagen, winstpunten en prijzen :D En voor degene waar het minder ging, volgende keer beter!

@Minni_muis: We hoorden al dat er iemand een aanvaring met een boom had gehad ja.. beterschap!
@ilse & Corien: Jammer van jullie vallen, maar wel goede ervaring voor de paardjes!
@Kimdepim: Balen hoor van zo'n bumperklever.. Ze zat idd erg dicht op je. Mooi dat ze je weigering niet hebben meegeteld!
@Rianne: Heel goed gedaam hoor, zag er super uit! Gefelicteerd met je winstpunten!

Idd erg veel vallen en weigeringen bij de waterbak.. Veel meer dan andere jaren leek wel.

Wij (nienkefelice en ik) hebben een leuk dagje gehad, ookal had ik natuurlijk zelf liever meegedaan. (moest me helaas afmelden omdat ik er een week geleden achter kwam dat er 2 jaar geleden een foutje door de DA is gemaakt in de entingen _-:( (vorige eigenaar))
Maar wel veel bokkers op de foto kunnen zetten:

[SGW-ITP] Bokkers @ SGW Westerbork 2010

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:40

Superrrr Rosalie :D Wat een heerlijke come-back!
Ohh wat onwijs bellen MM :(:) Sterkte!
Jammer van je val Luxtet! Wat reed je? L toch?
Super Rianne :D Lekker dat je foutloos was zeg!
Jammer dat je uitgebeld bent Zepjuh, maar fijn dat het verder goed ging :D
Superrrr Jer Noor :D Ben benieuwd hoe de rest verlopen is!
Marielle, wat gaan jullie goed :D Wanneer ga je naar de L?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:44

@ miniie muis ik heb jou bij de waterbak nog zien lopen na je val.
@ noor ik heb je uitslag al gezien op de lijst. Super. Jer wordt nog waterrat :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:46

Ben B gestart vanwege spierbevangenheid vorig jaar en heel veel stress in het L. Heb dispensatie van de knhs gekregen..

Ze pakte super fijn aan en snap nog steeds niet waar die draai vandaan komt bij 5 dat ik ineens op mn kont in de bagger zat :D

Mn been gaat wel goed myrthe, alleen me rug schouders en kont zijn onwijs stijf..

Iedereen verder gefeliciteerd met de puntjes... Hoop goede debuten heb ik gelezen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:48

Oh nog even snel dan: hoeveelste ben ik geworden? Wij zijn toch maar naar huis gegaan na ruim een uur wachten. Toen wisten ze nog niet wanneer de uitslag bekend zou zijn en aangezien we nog ruim 2 uur moesten rijden..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:50

Oja, Shanouk, vind het echt leuk dat je zo snel op iedereen reageert :D ! Echt +:)+

Nou ik zal even uitgebreid verslag doen.
Yoer liep met inrijden wel fijn voor dressuur, alleen ik vind dressuur dus echt geen zak aan dus mijn inrijden gaat als volgt;
Mirthe rijdt 3 rondjes, komt een bekende tegen en stopt weer met rijden en gaat lekker kletsen, mama roept dat ik moet rijden en het hele verhaal begint opnieuw.
In de ring ging het niet zo fijn naar mijn idee, maar het zag er nog best goed uit. Had 174, was niet zo hoog gepunt.
Springen was ik zo zenuwachtig, niet normaal. Mam dacht dat ik zou gaan kotsen :+ . Op 2 had ik een stop, maar daarna ging de knop om en sprong hij superfijn :+: .
Dierenarts was goed. Meneer wilde natuurlijk niet naar het starthok, dus een hele aardige meneer met nummer 9 was me even voorgegaan. Over 1 sprong hij geweldig hoog, 2 ging wel goed en na 2 ging meneer rechts. Heb bijna een minuut staan te klo.ten omdat hij niet meer vooruit wilde :') . Toen ging het echt heel super, vooral de afsprong-picknikbank-skyjump ging super! Op de hei had hij dus een stop op de Drentse bezem, maar dat was gewoon jammer. De supermooie Trakehner sprong hij top! Waterbak ging ook echt heel fijn. Hij was helemaal goed bij de keuring, dus was heel blij, want heb nu mijn winstpunt!
Was als 3e geeindigd, net geen prijs.

Toen zaten wij ook vast, maar we moesten snel Meno ophalen. Dan gaat mijn humeur echt heeeeeeeel snel naar beneden, maar dat werd zo verholpen.

Meno opgehaald, nog even parcoursgelopen met een meisje uit mijn team, toen opgezadeld voor de dressuur en toen zat ik er dus net iets te lang op. En aangezien ik zelf al zo'n fanatieke dressuurruiter ben was ik het al snel zat. In de proef liep hij braaf maar niet echt spectaculair, wat goed was voor 176 punten.
Springen (een beetje te relaxed) foutloos, kon meteen na de dressuur door, want dressuur liep nogal uit en ik had er op het programma maar een halfuur tussen zitten.
Cross ging heel braaf, alleen nog niet zo vlug. Paar keer half uit de bocht gevlogen, Meno besloot zelf het alternatief bij 4 maar even te nemen (hij liep naar rechts dus heb geroepen dat ik het alternatief wilde doen), afsprongen deed hij erg braaf, had ik niet verwacht. De pallisadedubbel vlogen we uit de bocht, toen liet hij zich niet sturen en ging steigeren, maar had niets geen hindernis aangereden dus maar even geroepen dat ik uit de bocht was gevlogen en nog niet had aangereden, sprong hij zonder problemen. Heidestuk deed hij braaf, al vlogen we daar weer bijna uit de bocht, werd toch iets enthousiast daar :)) !
Waterbak riep ik toen ik over het boompje ervoor ging maar voor de zekerheid dat ik het alternatief wilde doen, wil dan toch altijd even de zekerheid dat ze me niet een weigering gaan aanrekenen omdat ik de waterbak voorbij stuur. Het alternatief loerde hij nog iets naar het water, dus stopte hij daar 1 keer. Verder de cross weer goed opgepakt. Ook voldoende op de stijl (6,2) dus Meno heeft zijn eerste winst binnen! Was wel ongeveer 103 seconden buiten de tijd, maar dat maakt niets uit voor de winst.

Ik ben trots op mijn 2 poownies :+:

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:53

Mooi dat het tevreden bent Mirthe! Ook heel mooi debuut in beide klasses :)

mistid

minnie_muis schreef:
Ja bij 1 van jou ontsnapte bij mij ook een wow. Daar lag gewoon nog zo'n pak. :wow: Hij redde zich wel netjes! Ja na 2 zag ik ook idd! :D Je moeder stond naast ons!

Haha ja, in de cross heeft hij ineens wel een groot hart. In het springparcours echt niet, gek dier. Vind het jammer van na 2, anders was ik wel 2e geweest. Nouja jammer dan, het belangrijkste vond ik mijn springparcours dat die zo goed ging :D !

Gefeliciteerd Marielle! Vlinder is echt een leuk dier!

Hopen dat het snel weer over is Bonny!

DyonS

Alle prijswinnaars gefeliciteerd en degene waarbij het wat minder ging, kop op en de volgende keer beter ;) !

Mijn verslagje:
Dressuur 170 pnt.
Ging niet erg goed...
Springen foutloos
Cross 1 weigering en aardig wat tijdsfouten maar wel erg tevreden voor een tweede keer L :D !

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:55

mistid schreef:
Gefeliciteerd Hilde met je prijs!
Corien, idd jammer van mijn stop, maar dat waren toen nog mijn eigen zenuwen. Heb echt tegen het springparcours op gezien, best dom. Jammer van je waterbak, gaat het wel met je schouder?

Schouder gaat wel oke. Als ik hem naast me hou en kan hem alle kanten op bewegen. Maar dat zegt niet zoveel want vorige keer had ik ook geen pijn tot bleek dat het niet goed zat en ik moest gaan trainen. Maar we blijven positief en laat de schouder misschien nog wel even checken.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:00

Ik ben ook weer terug, ben echt helemaal verkleumd :+ Ik zat bij het heksenoog. Niet veel bij meegemaakt, 1 meisje viel er af na de sprong (ze was ook al eerder in het parcours gevallen) en de hindernis werd nogal eens aangetikt en was op een gegeven moment totaal vernield :+ De parcoursbouwers zijn er in totaal 40 minuten bij geweest om alles goed vast te maken.

Kim: Het zit je ook wel echt tegen dit jaar met de crossen. Gelukkig dat ze het zo hebben opgelost en gefeliciteerd met je prijs!
Ilse: Balen van je val(len). Ik hoorde dat iedereen die doorgereden is, wel een brief krijgt van de KNHS. Maar je paardje heeft iig super veel geleerd!
Mirthe: Netjes van de beide pony's. Ze gingen ook beide mooi door het heksenoog
Hilde: Super van je L debuut +:)+
Noor: Stoere Jer 8-)
Corien: Jammer van je val
MM: Oei, dat ziet er niet zo fijn uit :(:) Wel super dat W de eerste paar hindernissen zo goed deed. Dat geeft toch wel vertrouwen voor een volgende cross denk ik :)
Marielle: Goed gedaan!
Rianne: Super van je foutloze parcours. Ik vond jou trouwens geen gek met je muts (ik was juist eerder jaloers hahah, ik had het mega koud)
Rosalie: Wat fijn dat Voodoo zo goed ging, volgende keer ietsie sneller en je zit in de prijzen
Zepjuh: Flink oefenen op het water, dan komt dat vast helemaal goed :D
Lux: Jammer van je val
Caroline: Gefeliciteerd met je 2e plek! Op naar het L :D Fijn ook dat je schouder het zo goed heeft gehouden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:02

Netjes Dyon!
Ik duim dat het goed blijft Corien!
Jij zat dus bij het heksenoog! Ik dacht dat ik iemand herkende maar wist niet wie :+ heksenoog ging fijn met beide idd!

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:05

Ik vond het echt jammer dat ik daar niet meer doorheen mocht! Washeel benieuwd of die dat deed.
Netjes voor de 2e keer L DynS ;)