Ik neem mijn kleine vos mee, eens zien of ze crossen leuker vindt dan mijn grote zwarte.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Karrimh schreef:leuk Cobie dat je met een nieuwe komt, ben ook benieuwd.. maar blijf een zwak houden voor je grote zwarte
dus als alles rond is en ik denk geen aan- of afmeldingen te krijgen mail ik jullie de indeling
Snoekiej schreef:JAZZ4ff schreef:Zie jullie morgen.
Jeeej dat worden stoere foto'sLang niet gezien!
@ de rest, als jullie me herkennen gewoon aanspreken hoorIk ga jullie ook proberen te herkennen! Ben niet in mijn welbekende blauwe outfit dit keer, maar in een beige dekje met gele trui
, mijn hoofdstel... dat is pas geel
.. ging super he vandaag?of heb je mij niet herkend
Haha, maar ik vond mijn trui wel geel hoor! Ging super inderdaad, ook de andere groep die ik heb gezien. En ik ben ook benieuwd naar de foto's! Ze zijn zowiezo weer mooi, dat kan niet anders met zo'n topfotograaf!
Wel een paar keer rare dingen gedaan, zoals op zijn knietjes de waterbak proberen in te glijden, maar dankzij Michiel en de andere mensen in mijn groepje is het helemaal goed gekomen
ben nu supertrots en ik denk dat ik me nog wel voor een paar andere data op ga geven.