Echt leuk, zou ik eigenlijk ook eens moeten proberen, het zou hier wel gaan

Anthea, spijtig dat het niet zo goed ging! Mijn paard spring ook absoluut niet graag in een kleine bak, zou best daaraan hebben kunnen gelegen!
Ik ben net naar Unes geweest. Eventjes dekentjes verwisseld en wat gestapt in de buiten bak
HEEFT IE ZEKER EEN KILO SNEEUW GEGETEN
Jezus, ik wist dat hij wel graag eet maar dit was dus nog erger als met gras of zo
Idioot !

brrrr
en tanx voor de kerst kaart

.. Baal enorm. En vond dat mijn ouders eigenlijk ook niet mochten komen omdat ik vorig jaar ook al niet kon. Eerste kerstdag zou ik met Wim en Fam uiteten en tweede kerstdag moet ik werken. Baaal 
Alles was versnelling 'hard' zo ongeveer en ik had er ook een hard hoofd in hoe ik het parcours door moest komen. Eenmaal in de ring ging het eigenlijk nog wel ok, alleen naar hindernis 1 drukte hij me flink door de hand waardoor ik een balk had. Daarna meneer even goed duidelijk gemaakt dat ik erop zat om ook nog wat te vertellen te hebben
, ik had een dressuurwedstrijd gepland staan, maar nadat we gisteren de parkeerplaats over geijsdanst zijn om met de trailer naar les te gaanen die weersvoorspellingen, heb ik toch maar afgezegd, vind het nieteens zo jammer eigenlijk
, ze staat al op minimaal voer en ze komt er toch echt twee keer per dag uit.. Dus ik ben gaan longeren, maar ze vind het nooit zo leuk in de binnenlongeerbak, dus ik had gewoon halstertje om gelaten.. Gaat ze aan de kletter, galoppeert ze naar buiten, rechtsaf tussen de stallen, glibber de glibber.. ze stond stil, wijdbeens.. te snurken..
.. Morgen maar kijken hoe de pezen zijn na al dat geglibber in volle galop
.. Verbaasde me dat ze nog gewoon rechtop stond eigenlijk, ze is zo vliegensvlug..
Alleen het hoofdgerecht was meer dan genoeg geweest, maar we hadden van tevoren een menu genomen. Handig