Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb nu al 4 jaar regiotrainingen gereden, heb nu 2,5 jaar SGW's gereden (in totaal 14 SGW's) en ik ga dit jaar over. Had misschien eerder gekund, maar ik vind dat ik nog niet genoeg controle heb/had om hoger te gaan. Welke trainingen heb jij tot nu gevolgd dan? De overstap van de B naar de L is niet zo groot, maar waarom niet wat langer in de B tot dat helemaal goed gaat? Je hebt toch pas 2 SGW's gereden?
, zo is het niet bedoeld, maar hij pakt alles eigenlijk gewoon zo goed op, dat ik denk, waarom ook niet? Evie_Bandido schreef:Omdat ik door jouw opmerking toch ging twijfelen heb ik even in het eventing-reglement zitten neuzen, ik dacht namelijk dat je vanaf L-springen en L-dressuur al startgerechtigd was in de klasse L-sgw, maar wanneer je alleen al L-springen geklasseerd bent ben je al L-sgw startgerechtigd, en dat zijn wij dus.
Snoekiej schreef:Je kan idd altijd nog zien naarmate je een paar crossen hebt gereden. Overigens vond ik de crossen die je nu gereden hebt niet erg lastig in de B. Wieringerwerf was niet moeilijk, Lisse niet en Princenhage ook niet. Qua hoogte was dat simpel B.

, het tempo moet nog iets hoger, maar dat komt meer door mij dan mijn paard, ik heb al gauw het idee dat we hard gaan en hou hem dan in.
Van de maandag naar de zondagtrainingen zal ook al een redelijk verschil zijn. Hoewel er dan ook wel redelijke beginnerslesjes zijn
Evie_Bandido schreef:Ik voel me lichtelijk aangevallen, ik weet niet of je het zo bedoelt of dat ik aanvallend overkom?
Ik was inderdaad redelijk onder de indruk van die picknicktafel, dat was mijn eerste cross en had nog nooit zo'n ding gesprongen.
Maar Michiel en Rom kunnen denk ik ook wel beter beoordelen dan ik of we dat niveau aankunnen, daar heb je gelijk in.
Heb dit seizoen voor het eerst veel crossen gereden, vorig jaar maar 2 en heb nu het gevoel dat we er gewoon echt klaar voor zijn. Het vertrouwen van beide zit gewoon goed.
. Castenray ben ik er in ieder geval niet bij, want dan moet ik de hele dag op Peerdepieten zijn!