Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze was echt hyper. Hierdoor slechte dressuur en een fout met springen. In de cross liet ze even merken dat ze niet voor niks een vosmerrie is en was echt verschrikkelijk eigenwijs
Echt heel jammer want ik heb toch best hoge verwachtingen van dit paard. In de winter maar goed trainen zodat ze volgend jaar wel helemaal goed zijn!
Begin van de cross, ze reageerde lekker op het been en begon in een flinke galop aan de cross. Hindernis 1 t/m 4 gingen goed, hierna schrok ze helaas van het vallende water naast hindernis 5, dus hierop helaas een weigering.. Hierna heb ik het alternatief gepakt wat ze goed nam en verder hebben we de cross goed uitgereden. Wel 45 seconden tijdsoverschrijding.. Hartslag na de cross was 56, ook weer lekker laag dus!
Al met al was ik er tevreden over deze laatste cross van het jaar en het was een super afsluiter voor ons!

. knipmoment meer richting landing dan boven de sprong. Hoop dat iemand anders dat nog heeft. 06 nr van evenementenfoto staat in het andere topic van Barchem 

)
(die gingen overigens meteen toen ze me hoorden zo snel mogelijk aan de kant
. Bij de hindernis voor het water stond ze nog bijna stil maar met stemhulp ging ze toch braaf door, water sprong ze ook braaf in en de rest was ook geen probleem. (behalve dan dat ik minder controle had dan ik wilde hebben)
.