Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Moderatoropmerking:Ik citeer uit de regels van SGW & Eventing:Citaat:Richtlijnen
6) De verslagentopics van de gereden wedstrijden blijven maximaal 2 weken ná de wedstrijddatum open om je verslag in neer te zetten. Daarna gaan ze op slot. De starttijden-topics gaan direct, na afloop van de wedstrijd op slot.
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!
chantycom schreef:jep voorgaande jaren heb ik meegereden met een zwarte welsh cob hengst.
Dit jaar was hij er ook maar reed zijn eigenaar hem zelf.
Volgendjaar hoop ik weer van de partij te zijn met mijn jonkie
terwijl ik WIST dat ze d'r was... Wij misten onze derde vrouw op het secretariaat en dat hebben we gevoeld. Gelukkig heeft Loekie ons tussen het rijden door steeds hartstikke fijn uit de brand geholpen, maar het is eigenlijk iets te druk geweest om leuk ook even met mensen bij te kletsen tussendoor, dat is er nu echt niet van gekomen.
Ik heb nu van de 6 jaar dat ik hier woon 5 jaar geholpen op het evenement, dus ik denk dat het tijd is dat ik mijn stukje van het stokje overdraag
chantycom schreef:Normaal gesproken doet hij dat niet hoor Jentel.![]()
Maar ik weet niet hoe hij onder zijn eigenaar was op concour....
Ik had er tenminste nooit last van, hinnikte alleen als er een ander paard heel dicht in de buurt kwam maar verder niet. Anders zou ik nooit een hengst meenemen op een onderlinge wedstrijd.![]()
Je moest hem wel goed aan het werk houden, anders gaat hij wel fratsen verzinnen.
Maar ik heb hem dit jaar dus niet gezien![]()
Dit is hem: (filmpje -de cross bij de eik die ik vorig jaar met hem reed)
http://www.youtube.com/watch?v=JEPsRvkcz6Y

Wel ontzettend gaaf hoor dat die mensen het er allemaal voor over hebben om zo ver te rijden! louiisie schreef:wat ik me nou erg afvraag, het is wel een beetje onbeschofte vraag maar waarom word het elk jaar duurder?
want ik weet nog de eerste keer dat ik meedeed hebben we iets van 12,50 betaald (3 jaar terug) en dit jaar was het alweer 20 euro..

) Of nog een leuk voorbeeldje: "de organisatie" is afgelopen weekeinde van vrijdagochtend tot maandagavond in de weer geweest met de laatste voorbereidingen, de wedstrijddagen zelf, EN het afbouwen van de cross. We hebben allemaal de uren van een normale fulltime werkweek gedraaid afgelopen weekeinde... En inmiddels zit iedereen weer op kantoor of in de auto voor de rest van deze werkweek. Bijslapen doen we komend weekeinde wel weer.