Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:hihi, dat was ik
werd er overigens niet ingestuurd hoor, heb er zelf toestemming voor gevraagd omdat sunny dus 0,0 wedstrijdervaring heeft en dan alvast aan lopen op gras kan wennenvond t zo sneu voor je, mooi dat je toch nog over 1 kwam door mij
Moet wel even vermelden dat mijn pony jouw paard niet heeftgebeten, je liep ontzettend kort voor mij langs (ik zie met spanning ook niet alles hoor, dus no offence![]()
) en je paard haalde meteen vol uit naar mijn pony
ehbo was er ook toen meteen bij, hij heeft me lekker te grazen genomen net boven mijn knie dus was ff erg pijnlijk! mijn stalgenoot was idd flink over de zeik omdat jij 'gewoon' doorliep - die leven gewoon erg mee zullen we maar denken
Mijn moeder en stalgenootjes hebben sunny ff door die keuring heengeloodst, dat lukte me dus niet meer
Na ff flink oprekken (AAAAAAUUWWWW
) ben ik er snel opgeklommen en heb ik heel koppig ook de cross superfijn gereden! Sunny heeft ervan genoten, ben allang blij dat je paard mij raakte en niet mijn pony
knie is een beetje instabiel nu, mja.. wat wil je met zo'n bult en wat schrammen erop
mijn 'paard' (D/E ponytje) stopte idd op 6 omdat ik met mijn rechterbeen niet meer het zadel kon vasthouden (dat deed teveel pijn
) ze kwam er zo schuin op dat ik dr op de rem getrokken heb - anders was ik dus gelanceerd!
ach.. kon het wel hebben.. we waren ook gruwelijk laat omdat we sochtends met trailerpech stonden en minder dan een uur voordat ik moest starten pas in princenhage aankwamenkan allemaal wel erbij toch
?
dahana schreef:Als trouwe meelezer van de verslagen, dan ook een reactie van mij:
@mamabird: bedank je man dan ook alsjeblieft voor de hulp aan mijn dochter Ilse. Zij reed in volle galop met haar knie tegen een boom aan, en helaas wint de boom altijd. De dokter dacht dat haar knieschijf gescheurd zou zijn, maar gelukkig op de foto niets te zien. Zwaar gekneusd, knie dik, blauw en kapot, maar vooral haar imagois het meest gekwetst.
Ze kon alleen maar huilen: "het ging zo goed, Washington (haar paard) ging zo goed, we moesten nog 3 hindernissen, ik wilde zo graag doorgaan, maar het ging niet meer![]()
!"
Het was dan ook wel pech, ze stond 2e na de dressuur (B-paarden, ring 4), had bij het springen een balkje op 4 en 2 tijdfouten, en de cross ging tot het ongeluk foutloos en super. Het gebeurde bij het bochtige stukje voor het water, het paard week iets meer uit dan ze gedacht had, waardoor zij in volle vaart tegen de boom knalde met haar knie. Ze probeerde nog door te gaan, hij ging ook braaf verder door het water en de verplichte doorgang, maar toen ging bij Ilse het lichtje uit. Ze kon niet meer staan in haar beugels, haar been deed het niet meer, dus ze moest wel stoppen. Ze had zwaar de balen, niet zozeer om die knie, die deed wel gruwelijk pijn, maar HET GING ZO GOED! Ze heeft het wel 100 keer herhaald, haar paard ging zo goed!![]()
Ze was zeker foutloos en binnen de tijd rondgekomen, maar ja, volgende keer beter toch! Gelukkig viel het achteraf nog mee, het had veel erger kunnen zijn.
Dus eindigde ons dagje cross, wat voor ons altijd een feestje is, op de eerste hulp van het ziekenhuis. Hopelijk voor haar is het voor Barchem weer helemaal goed en kan ze dit cross seizoen goed afsluiten.
Nog even een complimentje voor Princenhage, ik vind het altijd gezellig om naar dit terrein toe te gaan. Het is er gezellig, ontspannen, goed verzorgd qua sanitair (niet onbelangrijk!) en je kunt als toeschouwer vrij veel van de cross zelf zien. Dat vind ik altijd leuk! Dus bedankt weer en tot volgend jaar!