dat doe je x1,5 dus 40x1,5=60 strafpunten voor de dressuur en de rest zoals Hester vertelt
er wel rekening mee houden dat 2 weigeringen op dezelfde hindernis geen 40 maar 60 strafpunten is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze komen uit Duitsland vandaan, dus even nieuwe had ik niet. Toen toch maar geprobeerd zonder kalkoenen op het natte gras.
Daarna weer opgestapt en toen gingen we er wel samen overheen 
) maar nét blijven zitten gelukkig 
, dit was natuurlijk allemaal erg interessant, waardoor we een dubbele stop kregen op die oxer. Gelukkig sprong ie de 3e keer wel en hebben we verder het crossparcours zonder fouten afgelegd. Ondanks die 2 stops heb ik toch wel qua rijden een goed gevoel over de cross. Heb de hele cross goed controle gehad en paard was fijn aan het been.
Matty, thanks voor je hulp!
Terwijl ze voor mijn gevoel goed doorliep.
(ging rechtdoor door de waterbak en toen direct rechts het bosje weer in...) Daar had het publiek niet op gerekend want er zaten ook gewoon mensen op stoeltjes
Had nog foto's gemaakt, alleen deze zijn allemaal wazig, dat is wel heel jammer.
Super zeg!
Echt heel jammer.

-kijk ik alweer zo mooi

Iedereen die rechtdoor in de waterbak is gegaan heeft stuk of 4/5 foto's en iedereen die rechts van het eilandjes is gereden (waaronder moi) maar 1
Lappie_Lap schreef:Mwah, ik heb op goed geluk ook aan BVW(bianca) gevraagd of ze op bokt zat
Weet iemand of die Wilfred Bosgraaf ook een site heeft? Want ik zag in de tent alleen maar die Arthur van Driest met een stand+printers staan
Over die laatste trouwens, ben volgens mij verkeerd voor de foto's gereden in de waterbakIedereen die rechtdoor in de waterbak is gegaan heeft stuk of 4/5 foto's en iedereen die rechts van het eilandjes is gereden (waaronder moi) maar 1