Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat doe ik dus nooit meer
Dus ja ook goed over 3 4 was A>B ging ook goed, kreeg zelfs aplaus

Was jarig en dat gaf me volgensmij vleugels hahaha.. Dressuur ging lekker, had ik 201 punten en was 1e. Jury was helemaal weg van de pony
Springen ging de laatste tijd totaal niet maar ging nu echt super! En de crosss voelde ook fijn. Was foutloos en 2 seconden buiten de tijd. Uiteindelijk 1e geworden
En was vorige week nog uitgebeld.

Urose schreef:
Gister was echt mijn geluksdagWas jarig en dat gaf me volgensmij vleugels hahaha.. Dressuur ging lekker, had ik 201 punten en was 1e. Jury was helemaal weg van de pony
Springen ging de laatste tijd totaal niet maar ging nu echt super! En de crosss voelde ook fijn. Was foutloos en 2 seconden buiten de tijd. Uiteindelijk 1e geworden
En was vorige week nog uitgebeld.
Vriendin van mij had trouwens ook verkeerde stijlpunten. Had 3x6 en 7,7,5 en toen stond er gemiddeld een 5,85 maar dit moest dus 6,15 zijn. Hoorde meer waarbij de stijlpunten niet klopten. Ik had gelukkig wel voldoende. Bij ons stond de jury bij hindernis 6 alleen daar kwamen we net niet helemaal lekker. Bij hindernis 14 stonden ze ook en daar kwam ze gelukkig wel fijn.
Jouw punten vielen me ook al op Natascha! Normaal heb je echt hoger.
Waren trouwens nog mooie foto's van mdh
Iedereen gefeliciteerd met goede resultaten!
Ik las iets over iemand die hindernis ove rhet hoofd had gezien. Dat had ik ook! Je kon dat gele bordje helemaal niet zien toen je vanuit die doorgang kwam. En met verkennen, gewoon superdom. Gewoon langsheen gekeken. Na de tijd twijfelden we al wel welke hindernis het nu was bij welk nummer. En toen wilde ik dus van 11 naar 13 galloperen. Die mensen bij de hindernis helemaal roepen enzo haha dus ik heb ze nog even heel erg bedankt! Zoiets overkomt me echt niet meer
WIj gaan zo nog ff in Neede kijken!

tientjeh schreef:Hesterv, ja ik had ook zoiets van, als ik nu niet in de cross start, durf ik de volgende keer helemaal niet meer. Maar het koste mn vader nogal wat moed inspreken voordat ik durfde te starten. En nog zo onzeker op hindernis 1. want dat stelde niets voor, maar ik zat zo te prutsen, dat Uk gewoon niet meer KON springen.
en toen de cross nog in, ook voor het eerst allemaal weigeringen/langslopers overal.. Echt balen maar was wel blij dat ik wel gestart ben. Had er weinig zin in even
. Wel jammer natuurlijk na steeds foutloos te zijn geweest. Maar je leert ook weer van zulke dingen
.