marleentje94 schreef:Oke, dan heb ik je gezien, Bij EB springen.
Was foto's aan 't maken van nummer 60.
Heb nog een inspring foto van je, nummer 62 toch?
Jaa nummer 62
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wwr schreef:Joelle bartels heb ik vaak naast gestaan vandaag![]()
We stonden naast haar met de trailer

dat zie je al aan hoe die loopt met z'n koppie omhoog 

Met dressuur liep die heel fijn en ook mooi ontspannen en had 202 punten! 
en een 3de plaats! 
Tierania_ schreef:wwr schreef:_Tierana: ik heb jou volgens mij wel door de waterbak zien gaan
En volgens mij hebben wij 's ochtends nog gepraat met elkaar bij de waterbak.
Oke, weet ik eigenlijk niet meer. heb wel met een bokker staan praten een tijdje maar weet eigenlijk niet welke
Photography schreef:Ik ben ook weer terug!
De kleine haf heeft het geweldig gedaan vandaag.
Vanmorgen met de dressuur ging het goed, we kregen van de jruy 202 punten. Hierna de spring ring in. Het rondje ging erg lekker en die kwamen we dan ook foutloos door. We hadden wel 1 tijdfoutje.
Hierna de cross in. Ze ging als een speer, bij hindernis 12 had ik mijn voorganger al ingehaald. Alle hindernissen gingen goed en bij de waterbak heb ik het alternatief genomen. Uiteindelijk zijn we foutloos rondgekomen. Daarna naar de DA. Ja zegt de beste man, hij loopt onregelmatig![]()
Nog een keer het laantje afgedraafd, zegt de DA, hij mist ook een ijzer aan de voorkant. Nja met 1,5 cm beenlengte verschil ik dat ook niet zo gek, daarna op het gras gelopen en werd ze goedgekeurd.
Met de cross hadden we 8 strafpunten. Uiteindelijk mochten we de 1e prijs ophalen