Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daffodil schreef:Oef, krijg wel stress van dat filmpje, zitten best heftige tussen!
Ik heb nog wel een vraag, misschien wel een hele domme maar ik spring met een springzadel. Heb je tijd om zadels te wisselen voor de dressuur of gaat dat allemaal achter elkaar door?
tientjeh schreef:De hindernissen op het filmpje staan op een wat hoger niveau. dit zijn gewoon 2 voorbeeldruiters die hindernissen maarzo op een hoogte wat hun het beste lijkt, neerzetten. Dus maak je geen zorgen.
Tussen de dressuur en tripalon zit minimaal een half uur. Hoe hoger je niveau, hoe meer tijd er vaak tussen zit.
tientjeh schreef:Vorig jaar is er geen dressuur geweest vanwege de slechte weersomstandingheden. Verder zijn de dressuurbanen nooit echt heel zwaar geweest. niet zwaarder als een gemiddelde dressuurbaan voor een cross

(niet dat ik dat erg vond, was de 2e tripalon en die ging 100 keer beter als de eerste
)
wwr schreef:Op startlijsten komen de tijden.
Je kunt gewoon eerst je cross rijden en zodra je klaar bent voor het springen, meld je je en spring je je parcoursje..
Bodyprotector, staat dat niet toevallig in het vraagprogramma?
ratjelover schreef:Een bp is niet verplicht, maar uiteraard wel aan te raden
Romytjuuh schreef:Ik heb er weer zin in!![]()
Wie rijd er nog meer op zaterdag?
tientjeh schreef:@ Letta, start je bij de paarden of pony´s?