Ook ik een teleurstellende dag. Na al die moeite (vrijdag 220 km gereden om alvast crossparcours te lopen) geen cross mogen rijden

. Dressuur was matig, kreeg haar eerst niet richting ring toen zeuren over van alles dus kon ik haar niet lekker aan de teugel rijden maar boeien, dressuur was weer achter de rug, had overigens 167 punten niet veel maar genoeg.
Parcours vondt ik niet echt spannend, laag en de meest kijkerige hindernis (die zon in het Z) stond er bij ons niet in. Ging ook zonder toestanden de ring in, na het groeten ook niet gestijgerd en gestaakt dus vrolijk op sprong 1 af, ik vondt haar wat lauw en moest dus flink drijven naar sprong 3, sprong 4 en 5 makkelijk maar toch niet lekker voorwaarts en aan het been, ik draaide naar zes en toen trok ze op de uitgang aan, ik gaf been en dacht dat ze weer oplette maar voor zes zette ze haar haar hakken in het gras en stopte, 2e keer wel erover heen landen 2 galopsprongen en bam... daar stonden we weer ruim van de sprong af en het lukte me niet om haar dichter naar de sprong te krijgen dus draaien opnieuw aanrijden maar helaas ze ging weer niet. Dus klaar uitgeschakeld! Met de gewone springwedstrijden nooit een probleem en nu voor de 2e keer met een SGW staakgedrag, echt balen..... Wel het bos ingegaan en de inspringhindernis bij de ingang genomen, madamme wou maar 1 ding het bos weer uit dus paar keer de inspringhindernis genomen, kopstoot gehad omdat ze sprong en weer na 1 galopsprong staakte toen heel boos het bos ingegalopeerd en hindernis 1 en 2 die niet voor de B 1 en 2 waren gesprongen en totaal geen probleem, grrrrrrrrrrrrrr.....
Ik weet niet of het kwam doordat ze weer hengstig was maar ga voor de zekerheid toch maar eens met de dierenarts overleggen en voorlopig geen SGW wedstrijd meer starten eerst maar meer doorrijden met het normale springen.
Anderen overigens gefeliciteerd met hun resultaten.