Hai, Ik heb een mailtje gehad dat ik mee kon doen bij de M-pony's. Ik heb gehoord dat andere jaren de cross vrij makkelijk was. Ben er echter ook nog nooit geweest..
Ik start op zaterdag bij de B. Alleen als ik niet heel laat kan dressuren, kan ik dan niet starten. Mijn vader moet tot 9/10 uur werken op zaterdag, en mijn moeder kan niet
ik ben weer omgezet naar de L paarden, M gaat niet lukken omdat ik WW niet gestart ben. Lijkt me dan niet fair om hem meteen een M cross voor zijn kiezen te gooien.
birte
Geplaatst: 24-08-09 12:23
ik doe ook voor het eerst mee bij de B paarden op de zaterdag ik heb deze cross nog nooit gereden.
Snoekiej
Geplaatst: 24-08-09 13:07
Nog gefeliciteerd he Amber Ik denk niet dat ik dan mijn E al heb, ga pas weer afrijden voor mijn B. En dan alsnog denk ik niet dat mijn ouders me al met de trailer naar Gorssel durven te sturen
Nu ik dit allemaal lees, heb ik ook maar even een mailtje gestuurd met de vraag of ik gewoon kan starten of ook op de wachtlijst sta...
nelis
Geplaatst: 25-08-09 06:44
IndianSummer schreef:
Nelis; Sta je dan nu op de wachtlijst voor het L paarden, of kun je zeker al wel starten?
ik kan zeker starten.
Quinn
Geplaatst: 25-08-09 07:38
Ik had gisteren ook maar even gemaild of ik op de startlijst sta. Had mij 18-7 opgegeven maar ik hoor dat er heel veel op de wachtlijst staan. Ik sta op de startlijst Dit weekend lekker even trainen in Bussloo dan moeten we er klaar voor zijn. Als er nog mensen mee willen. Het is mijn 1e keer in Bussloo.
Ik moet nog wel even trainen want heb sinds westerbork geen echte crosstraining gehad en het is de 2e cross voor dit paard. Is wel zo eerlijk dat ik wel voldoende train. Er zijn momenteel alleen niet veel mogelijkheden meer voor de 12e. Zag dat er dit weekend een menwedstrijd in Bussloo is. Ik hoop niet dat het op datzelfde terrein is...
Heb er ook niet zoveel vertrouwen in, sta 14e. Maar gewoon afwachten, iets anders zit er toch niet op... Maar we hebben nog ruim 2,5 week, dus wie weet...
Ik ga nog wel even trainen. Ga binnenkort nog even naar Roden denk ik, en ons eigen clubterreintje zowiezo . Eerste cross voor dit paard, dus ben benieuwd
_Noor
Geplaatst: 25-08-09 15:06
Ik ben van plan om die woensdag ervoor een oefenrondje te rijden in Biddinghuizen bij Alice, kunnen we nog even oefenen op 'vreemd' water!