[SGW] Eventing Clinic Darren Chiacchia

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: Eventing Clinic Darren Chiacchia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 08:51

Misschien dat ie in september of oktober weer deze kant op komt.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:17

TeeGee schreef:
Ik heb erg lekker gereden en wel zeker wat geleerd. Scheelt misschien ook dat ik nog maar 3 keer een crossles heb gehad :+
Maar hij kon me wel gelijk ons probleem vertellen en daar kan ik nu ook zeker wat mee.

Dat kon ik ook wel zien dat het bij jou echt lekker ging, mede daarom ook wat teleurgesteld dat ik eigenlijk geen tips heb gekregen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:41

Weet iemand trouwens wie er gisteren foto's aan het maken was?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:46

Volgens mij was dat een stalgenoot van Nick? En mn vader had nog wat fototjes maar die waren niet echt heel geweldig geworden.

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:07

Ik ben ik oudekerk wezen kijken en ik vond zeker de eventing lessen erg tegenvallen. De dressuurles was volgens mij wel een succes voor de ruiters welke meereden. De eerste eventing les was het nivo gewoon laag op één ruiter na, drie van de vier ruiters hadden niet of nauwelijks gesprongen met het paard. Hierdoor moest de vierde heel lang stappen en wachten. En volgens mij hebben ze alleen een lijnte gesprongen en misschien het zigzag lijntje.
De tweede les is ook niet heel erg veel verder gekomen. Alleen de springles was heel erg actief bezig, maar deze heb ik niet helemaal gevolgt.
Veel mensen moesten de teugels korter pakken en de beugels korter maken. Minder bewegelijk zitten bij de sprongen en wachten op het paard.
Zelf had ik een beetje het idee dat sommige mensen er niets van snapte of het zelfs niet wilde snappen. Er werd wel tien keer gezegd dat ze moesten galoperen en het draafte gewoon met ze alle rustig door, vervolgens stond nick ook te schreeuwen dat ze moesten galoperen, maar het duurde alsnog best lang voordat de hele groep ook galopeerde.
Voor de toeschouwers vond ik het weinig spectaculair.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:01

Als het nivo erg laag is, kan je er weinig meer van maken denk ik.