Lielle schreef:Beetje vreemde laatste opmerking Caatje, smiley of niet. Op een dergelijke manier discussieren vind ik idd typisch bokt, dat is geen inhoudelijke opmerking. Daarmee lijkt het me idd verstandig deze discussie te sluiten, aangezien ik idd weinig toegevoegde waarde kan vinden in de argumenten, anders dan "het is altijd goed gegaan". Gelukkig wel.
Ik wens jullie veel plezier op het heksenoog, ik geef volmondig toe dat ik het erg onverstandig vind om zo'n hindernis te springen en als je dat wil betitelen als 'niet durven' mag dat van mij gerust.
Prima als je het een rare opmerking vind, ik vond hem wel toepasselijk. Ik denk laat ook weer eens wat horen en kom weer terecht in een typische bokt discussie. Ik discussier liever op een niet-bokt manier waarbij de mening van iedereen wordt gerespecteerd. Ik zeg niet dat je het niet durft, dat is je interpertatie van mijn opmerking, ik vind gewoon dat het geen gevaarlijke sprong is. Ik respecteer jou mening dat verwacht ik dan ook van jou.
Vooralsnog laat ik het hierbij. Ik hoop dat iedereen een leuke oefencross gaat rijden met hindernissen die hem of haar aanstaat en zo niet lekker om heen rijden, laten we het maar ontopic houden.