mistid schreef:Weten jullie nummer 2 en 3 dan ook in het Z?
Daar ben ik wel benieuwd naar
Nr 2: Jasper de kruif
Nr 3: Mieke Driehuyzen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) zwakke onderdeel.
en door de alternatief stijlen uit draf genomen. dat stuk erna voelde weer heel fijn en de trakhener pastte perfect helaas ging ze vol in de ankers bij de coffin die hindernis kent ze niet zo fel en tja weinig training kan het haar niet kwalijk nemen. Ik viel er bijna af maar bleef erop even op Marloes gewacht maar was net iets te laat met aanrijden en ze stopte. In het stoppen kwam ze op de achterhand en steigerde en ik gaf sporen om te voorkomen dat ze achterover zou klappen waardoor ze in de landing richting hindernis naar voren schoot. Ik stapte weg en zei dat ik opgaf. Kreeg ik te horen dat ik op de desbetrefende hindernis uit was gesloten? snapte er niets van naar mijn mening ben ik 2 keer aangereden maar ach had ook geen zin om er ruzie om te gaan maken mijn doel was bereikt! ik ben er niet afgevallen en heb meer dan de helft van de cross met vertrouwen en controle volbracht. ZO wilde ik dit voorseizoen afsluiten. Jammer maar met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd!

Super goed gedaan zeg!
) kreeg hem niet richting hindernis 10 met al die mensen ernaast.

Jammer van je dressuur...

Bento1988 schreef:Ik ben ook weer tevreden naar huis gegaan!
Natuurlijk na eerst onze kampioen in het Z gefeliciteerd te hebben! Echt helemaal super, en niet voor niets het hele seizoen aan het hardlopen geweest.
Marloes, In het M was het:
Alice Naber
Margot van Nijnatten
Lara Siemons
Volgens mij heb ik jou gezien in het springparcours met Graaf Z.
Zelf had ik een langsloper op de Mexicaanse Hoed, op de eerste punt. Die was wel ingecalculeerd want punt met langsloopmogelijkheid aan de linkerkant is ons (mijn) zwakke onderdeel.
Helaas pindakaas dus.
Verder super tevreden over de ander moeilijke hindernissen, de put bijvoorbeeld ging wel super, en de korte lijn over de punt rechtstreeks genomen.
Ben weer blij met mijn schimmelbeest.