@Suus, Ojee vindt crossen zeker leuk
en het is een heel dapper, eerlijk paard. Alleen vindt ze het wel na een km genoeg geweest, dan gaat het echt een tandje omlaag. Komt wel met wat meer ervaring en conditie. Goed gedaan met Ungaro, en knap gedaan van je leerlingen! En proficiat met je 3e plek!
Losrijden voor de cross was idd letterlijk bagger.
@danique, toch goed gecrosst na alle ellende met ijzers, goed hoor.
@tientjeh, goed gedaan met je 4e plek. Geen grondlijnen is wel vaker volgens mij, het was me iig niet bijzonder opgevallen.
@rayo, goed gedaan van je mannen
52,5 strafpunt is volgens mij 185 punten of zo.
@TG, proficiat met je NK kwalificatie
@Iris, leuk om nog wat inside input van de jury te krijgen. Ik was idd erg trots op de 8 voor de middenstap. Aanleuning komt zeker goed, we zijn lekker thuis aan het trainen.
@VP, balen van het water zeg!
IK zal eens uitslagen gaan kijken.
/edit
idd nog wat bokkers in de prijzen, ben benieuwd naar verdere verslagen.
Scum schreef:Ik lees wisselende resultaten. Laag springparcours en pittige cross is wel wat ik mij uit het verleden van HM kan herinneren.
En de opsprong, is dat het ding wat ik van tevoren ook zei dat ik die eng vond? Die gewoon naast de weg ligt en waar je niet goed op kunt aanrijden?
Dat ben ik niet net je eens. Ik vond het geen pittige cross (helemaal niet zelfs), wel een oneerlijk gebouwde cross. De punt die wuppie al noemde, maar ook de trakehner met verkeerde grondlijn bv. Springparcours stond gewoon aan de maat en met lastige, soms onlogische lijnen. Opsprong is niet degene die jij bedoelde, die zat er wel in, maar dan aan het eind en ook van de andere kant aangereden. Deze was andere jaren een afsprong aan het eind van het B, en zeker 30 cm hoger dan de andere.
Citaat:
Misschien maar goed dat dit niet de eerste cross voor mij was. Ik ben weer lekker begonnen met opbouwen. Het nu 2x op Oro gezeten en ik hoop stiekum toch mee te kunnen doen in VP (gewoon als trainingsrondje).
He, schimmel dus weg! Dat valt dan niet tegen na de slechte berichten na de vakantie.
Citaat:
En zijn er rode Styles? Ik ga meteen eens kijken of ze er ook en andere kleuren (lees blauw of geel) zijn!
Er zijn idd rode styles, ik heb ze gisteren van Canter gekregen en er zijn idd ook andere kleuren
Het toont wel echt supergaaf! Ik zal eens kijken of er al foto's zijn.