Ik maak me maar over 1 ding druk. Hij moet tussen mijn dressuur en springen echt gaan plassen. Zo lang kan hij het namelijk echt niet ophouden (van 9 tot 3)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Ik maak mezelf niet gek hoor. Ik verdien eerder een schup onder mijn kont dat ik niet al echt aan het crossen ben....![]()
Ik maak me maar over 1 ding druk. Hij moet tussen mijn dressuur en springen echt gaan plassen. Zo lang kan hij het namelijk echt niet ophouden (van 9 tot 3)
)
. Hopelijk wordt het dan geen ongeregeld zooitje... Sjolvir schreef:Hi, hoogte is dus gewoon 80! max, joepie, ikke blij!
Vond paar foto's van hindernissen er wel leuk uitzien en ook goed springbaar.
heeft onze bouwploeg hard aan gewerkt
niet doenCitaat:Schrok me alleen het apelazerus van de 90 cm!!!
Citaat:Startlijst gaat goed met de startlijst van het Limburgsclubkampioenschap springen begint om 12.00 uur moet als 13e.
Ga direct na het dressuur rijden wel proberen voor te keuren. (dressuur om 10.52 uur)
Citaat:Is het cross springparcour identiek aan het limburgsclubkampioenschap?
Dan kan ik heb misschien nog onthouden.

).
, zweep dressuur max 1.10 m? net als in gewone dressuur?)

Scum schreef:Ik weet helaas niet bij welke hindernis ik sta (ze hebben geen hindernislijsten meegestuurd).
Morgen eerst even mijn eigen knolsies rijden en dan moeten jullie maar gokken wie ik ben he
Wel allemaal heel veel succes. Nog wat tips (van wat me vorig jaar was opgevallen). Ga niet in je witte rijbroek met rijjasje crossen. Dat is not done
En ga ook niet in dressuurhouding met veel te lange beugels door het traject. Errug vermoeienend
Voor de rest moet het wel lukken toch?
Had net bedacht dat het simpelste was, gewoon dressuur kloffie aanhouden (wel jasje uit).