Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:zaterdag, 6 juni
Marije112 - Amber - pony - 60CM
Marije112 - Amber - pony - 40CM
xMnOn - Bliksem - pony - 40CM
Ingridje16 - Prianca - paard - 80CM
zondag, 7 juni.
zissely - Zilver - pony - 60CM
Steef_Ivor - Whitney - Paard - 60CM
Ingridje16 - Prianca - Paard - 80CM
star_l0ver - Wise Guy - Paard - 80CM
asbadedas - Parava - Paard - 60CM
Smurffie - Pebbels - Pony - 40CM
Natalie1993 - Onora - Pony - 60CM
Natasja22 - Aydin - Pony - 40CM (b.m.d)
Melanie (sjorsias) - Sjors - Paard - 60cm
Indoor, 23 mei
Natasja22 - Aydin - Pony - 40CM (b.m.d.)
Indoor, 24 mei
Ingridje16 - Prianca - Paard - 80CM
xMnOn - Bliksem - pony - 40CM
star_l0ver - Wise Guy - Paard - 80CM
asbadedas - Parava - paard - 60CM
Melanie (sjorsias) - Sjors - Paard - 60cm

xMnOn schreef:morgen indoorcross!
heb net even gekeken,
ik ga vliegen denk.
bliksem schijt voor koeien
)
toen had de koe nameljik geen hoofd meer

star_l0ver schreef:eey
meld mijn aan ga naar de inrij bak blijk ik al te moeten starten terwijl ik eigelijk pas om 16:30 moest en nu in 1 keer om 16 uur. en vond de kleine bsk erg slecht te rijden. maar was wel trots op mijn paard was voor ons de eerste keer. hoop alleen wel dat het buiten beter geregeld is.

Ingridje16 schreef:Ik ben ook weer terug, vond het opzich wel goed geregeld, maar wat een zand lag er in die bak zeg![]()
Het leek wel alsof ik op het strand reed, het was zo zwaar. Ook voor het tempo wat je moest behalen werd het echt gevaarlijk.
Omdat het toch wel dicht op de kant stond had je te weinig meters om aan te rijden in dat zware zand.
Dat vond ik toch echt voor geen meter rijden, start volgend jaar echt de indoor niet meer als ze niks aan die bak doen.
Kan me wel herinneren dat het vorig jaar ook wel wat zwaar was, maar nu stond me paard tot aan der knieeen in het zand![]()
Maar vond het opzich wel goed geregeld, en ja aan die bak kunnen ze eigelijk weinig doen, denk dat ze er alleen iets meer rekening mee konden houden dat er na een hele dag, aan het eind echt kuilen in zaten.
Toch een 2e plaats, en alles gesprongen, ben toch wel erg trots op der

xMnOn schreef:ik vond het dit jaar nog meevallen vergeleken met vorig jaar,
alleen de hoeken waren wat zwaarder. de inrijbak was echt een tegenvaller vond ik. Die was echt niet normaal zwaar.

!