Leuk als je gaat crossen met je Fries, zeker doen als je paard dat kan. Oefencross lijkt me ook wel iets voor die van mij, met de Trec neemt ze de sprongen zo, (maar die zijn echt heel laag). Zijn hier ook trainingen in de buurt van overijssel, Gelderland, iemand die dat weet?
Amber_
Geplaatst: 28-05-09 12:14
Gelderland genoeg, Heb je terreinen in Lunteren, Ede, Renswoude, Putten..
Laatst bijgewerkt door Amber_ op 28-05-09 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Axel_Valerie
Geplaatst: 28-05-09 12:16
Als jij merkt dat jou paard dat kan en dat hij/zij het leuk vindt zou ik het gewoon doen! Gewoon voor de leuk!
kikie
Geplaatst: 30-05-09 18:16
Hee... las je vraag ik zit er zelf ook over na te denken om met me fries te gaan corsse... gewoon eens kijken wat ze daar van vind. De fries waarop ik rij vind het geweldig om te springen ..ze ziet de hindernissen al staan en meteen de oren naar voren en loopt vlot door...enz Gewelig vind ze het terwijl haar moeder niet kan springen , dat zeggen ze teminste ... Ik ben nu weer volop aan het oefenen want we hebben nadat ze het veulen heeft gehad eerst effe nog lekker veel buitengereden en nu gaan we weer trainen en natuurlijk heerlijk buitenrijden ...
als ik jou was en je fries vind springen leuk en jij ook en het lukt ... ik zo het zekker doen. De ene fries heeft idd wel die talent gekregen om te kunnen springen en de ander niet dus ik zou daarvan profiteren