AnnebelleVD schreef:zit nu op mijn werk en kan vanmiddag pas naar donna mailen, maar noteer mij vast voor 7 juni??? kan dat?
ja dat kan ik, want ik ben Donna (Karrimh is mijn paard)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karrimh schreef:AnnebelleVD schreef:zit nu op mijn werk en kan vanmiddag pas naar donna mailen, maar noteer mij vast voor 7 juni??? kan dat?
ja dat kan ik, want ik ben Donna (Karrimh is mijn paard)
Anoniem schreef:idd genoeg kansen, En tsja iedereen moet klein beginnen je kan nl niet met een onervaren ruiter en paard gelijk in een hooge groep gaan zitten. dan zit je uiteindelijk je zelf en je groep in de weg.
@wolinlotte:
dat is wel vervelend idd... wel leuk dat je de 3e mei ook komtmisschien dat wij dan in de zelfde groep zitten
...
ken toch niemand persoonlijk. (oja wel sjolvir heb ik wel gemeet )
AnnebelleVD schreef:zit nu op mijn werk en kan vanmiddag pas naar donna mailen, maar noteer mij vast voor 7 juni??? kan dat?
[/quote]
Adami en Karrimh zijn mijn huidige toppers (2 voudig Europees Kampioen en 2x zilver, Karrimh WK kanditaat).. zie mijn site voor de rest van het zooitje
Anoniem schreef:ach zo veel maakt het mij niet uit bij wie ik zit hoorken toch niemand persoonlijk. (oja wel sjolvir heb ik wel gemeet )
@karrimh:
3 mei zit nog niet vol of wel ? want het waren zo weinig mail adresse bij het betalings mailtje...
verography schreef:bellaroos leuk dat je mee wilt doen met een trekpaard, ik wil ook meedoen met Vera.
!! Zou cool zijn als de twee bruinschimmels een keer samen in de groep zouden zitten
. 
. Overigens fijn dat eindelijk iemand de kleur bruimschimmel erkent bij normale paarden, te veel mensen noemen het roanschimmel of roodschimmel. Als de kleur bij belgen voor kan komen kan die ook bij andere rassen voorkomen in mijn ogen
.
) Het liefst voor die in mei want 6 juni ga ik al oefencrossen bij beukers...