Hoop dat de startlijsten binnenkort komen, dan kunnen we aan de hand daarvan zien of we nog een stal en een slaapplek moeten regelen of niet....
jipje_niekje
Geplaatst: 04-05-09 16:18
Ik heb er ook weer zin in! En zoals het er nu naar uit ziet kan ik dan zonder gipshand rijden
PolleMaster
Geplaatst: 04-05-09 16:35
Ik doe ook mee! Als het nog verandert kan worden start ik Z pony's. Het wordt mijn eerste Z cross. Kent iemand de cross M paarden-Z pony's in Hooge Mierde??
Ik heb net al een beetje heen en weer gemailt over de starttijden. Gelukkig horen Karen en ik tot de latere in de L pa op zondag. Dus kunnen we misschien wat makkelijker regelen om samen te rijden.
We moeten nog steeds vroeg weg, maar gelukkig niet midden in de nacht! Dus ook hier zijn we blij met de tijden.
Yolien
Geplaatst: 11-05-09 10:20
Gelukkig als een van de laatste in de L-paarden.
Er zijn ook pechvogels die om 8.00 uur moeten dressuren en om 17.00 uur de cross inmogen.... Wij komen laat thuis maar kunnen op een schappelijke tijd thuis weg.
Ik snap echt niet waarom de L-paarden zo vroeg moeten dressuren terwijl de cross pas aan het einde van de middag is. Voor de deelnemers had dat wel wat schappelijker gekund. Wij zitten bij de B-paarden ook nog redelijk aan het begin van de ring. Moeten ook een heel eind rijden. Maar ik ben blij dat onze ring niet om 8 uur begint! Dan hadden we echt midden in de nacht weg gemogen.
Ik vind dat ook erg jammer, maar ik mag hopen dat de organisatie hier ook over nagedacht heeft. Ik kan me ook voorstellen dat je met de jury zit en zo.
Vorige week in Castenray had het Z hetzelfde probleem. Alles heeft 's morgens gedressuurd en ging pas vanaf 17.00 uur de cross in.
En zoals het er nu naar uitziet, kan ik met Karen meerijden!
Eventinggek
Geplaatst: 11-05-09 11:40
jeetje... denk dat ik toch maar even heel vervelend ga doen en een e-mail hierover ga sturen.... we moeten rond half 8 vertrekken en pas rond 21.00 thuis zijn. Is toch wel heél erg lang voor de paarden