. Enne mensen die moesten wachten op de uitslag. pfiew dat duurde geloof ik best lang. Maar hopelijk is het niet voor niets geweest,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 
Viel erg tegen.. Met springen 4 strafpunten door een blonde actie van mij.
Cross foutloos.
heb echt heerlijk gecrosst, alleen het heksenoog kwam niet helemaal uit. Ze ging echt super het water in
Zonder twijfel, heel hard.
Nog een mooie foto besteld.

.
!
, wel 38 sec over tijd. Helaas niet kunnen wachten tot de uitslag, dus ik hoop dat het morgen op internet staat ( als iemand de uitslag van de E/B weet, graag even zeggen) 

)
!AntheaV schreef:Mistid: zoiets dacht ik al te zien, maar was aan het proberen foto's te maken dus kon het niet heel goed zien. (foto's maken is overigens mislukt![]()
)
.
!! In het starthok moest mijn vader hem wel goed vast houden
. Helemaal als ze af gaan tellen. Dan vliegt ie de lucht bijna in. Maar hij ging super van start
! Meteen fijn ritme en we kwamen foutloos aan de finish. De eerste afsprong (met picknickbank en skyjump) keek ik eerst wat tegen op. Aangezien hij in markelo het een beetje bekeken had op de afsprong daar. Maar hij sprong mooi naar beneden, wel even een bochtje naar links gereden, omgedraaid en mooi naar de picknickbank gegalopeerd. De waterbak ging een beetje vreemd
. hij sprong mooi bij het eilandje op, over het sprongetje, en toen besloot hij van het eilandje af meteen maar naar de overkant te springen het het laatste stukje water over te slaan
. Dus hij nam een mega sprong, en toen stond ik al bijna naast de sprong na de waterbak. Ik was en beugel en teugels kwijt
. Maar paardje zag de hindernis en sprong er nog super schuin over heen
( Braaf paard
). Reed Hilde nog bijna aan
.
. Jammer dat Wieringerwerf pas weer de volgende voor mij is
, Balen dat Vent niet zoveel zin had om te springen.
Ik heb je onderweg niet gezien
volgens mij ging mijn paard in de bocht naar jouw hindernis zowat onderuit
Het was daar best wel een rulle bodem.
kwam ie mooi tot rust. Kon in de baan nog ff lekker rustig stappen en inhet proefje was ie wel braaf. Met 184 pnt ergens een plaatsje in de middenmoot.
Ik wist zo zeker van mezelf dat we in het L de moeilijkste moesten springen, en dat was de smalle (vond ik)... Heb daarmee helemaal niet goed op de kleuren van de bordjes gelet die er bij stonden ... volgens mij heeft iemand de bordjes verplaatst...
Of ben ik kleurenblind aan het worden...
?
. Ik moet mijn aandacht meer bij de pony houden, wist alle bekenden te staan en heb tegen de meesten hoi geroepen

.
(zoals altijd) Maar gelukkig ging de knop om vlak voor de ring en werd ze zo mak als een lammetje. Resulteerde in een relaxte proef en 202 punten.
Heb echt genoten!
alsof ze niks had gedaan.
Ik liep met mirthe het parcours en ben later nog x wezen kijken.

Gefeliciteerd met je prijs!