Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnneOkona schreef:Ik ben van de week gebeld met de vraag of we i.p.v. de zaterdag op zondag kunnen. De M-pony's wil men op de zondag laten verrijden, zodat de grote groep B-combinaties die nu op de wachtlijst staat, op zaterdag kan rijden.
Ik ben benieuwd of dat de organisatie gaat lukken! (ik hoop het voor de wachtenden..)
Lielle schreef:AnneOkona schreef:
Ik ben van de week gebeld met de vraag of we i.p.v. de zaterdag op zondag kunnen. De M-pony's wil men op de zondag laten verrijden, zodat de grote groep B-combinaties die nu op de wachtlijst staat, op zaterdag kan rijden.
Ik ben benieuwd of dat de organisatie gaat lukken! (ik hoop het voor de wachtenden.. )

Ik start hem in het L. Pasjha mag mee voor het Z, is 'verplicht' voor de EK selectie landelijke ruiters. We gaan waarschijnlijk n zestalproef rijden (moeten we er wel 6 bij elkaar krijgen in Castenray
), maar de cross is niet verplicht omdat veel ruiters de week ervoor of erna een andere wedtrijd hebben. Tevens krijgen we weer n uitgebreide keuring vd teamvet. Zo start ik hopelijk de volgende week in Kreuth in de *, dan is Castenray al de week erna.
Heb afgelopen maandag voordat ik met Pasjha samen met Ingrid in Ysselsteyn heb getraind, eerst even een oefenrondje met Ungaro gereden omdat ik hem zondag in Lummen ga starten (dus Castenray wordt zijn 2e cross
); heeeerlijk
Wat is dat toch een geweldig paard! Hij pakte alles weer super aan
Heb natuurlijk wel geen gekke dingen gedaan, gewoon lekker de goede L sprongen/combinaties. We hadden wel een stopje op n best aardig greppeltje, maar 2e poging ging goed en ik had de 1e keer denk ik gewoon wat harder moeten aanpakken
Dus hopelijk was dat onze ellende voor dit jaar
Als hij zondag in Lummen goed aanpakt gaat hij mee naar Kreuth.